Re: fajne buty- szewc Kraków

Data: 2003-09-29 21:41:02
Temat: Re: fajne buty- szewc Kraków
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ch_cb.132388$hd6.1453379@news.chello.at
> Zgadzam się. Właściwie wszędzie to samo. Jak moda akurat mi nie
> odpowiada - to muszę u szefca naprawiać stare :).

No tym razem szewc już moich nie przyjął:-((( W związku z tym do końca
szpicowej mody zostalam w adidasach:-( Myslałam że jakoś uda mi się
przetrwać na zapasach z dawnych czasów (kiedy czubki i obcasy były
projektowane jeszcze dla ludzi dbających o zdrowie swoich nóg:-) ) ale
każdy materiał ma jednak ograniczoną trwałość.. Znalazłam dwa sklepy w
Krakowie, gdzie są jeszcze buty z normalnymi czubami ale są to ostatnie
pary i niestety nie mój rozmiar...
Teraz szukam szewca, który zrobiłby mi ze dwie pary (czółenka i półbuty
na obcasie) na zamówienie. Nie wiecie gdzie takiego znajdę? Jeszcze tę
zimę obchodzę w wiązanych, wysokich (niestety bez obcasów), które
znalazłam w garażu:-) A może za rok przyjdą już normalnie modne buty z
zachodu? - widziałam w katalogach i gazetach zagranicznych naprawdę
piękne, klasyczne buty bez udziwnień!:-)

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02