Re: fantazje i odloty

Data: 2010-10-10 07:00:11
Temat: Re: fantazje i odloty
Od: Hanka <c...@g...com>

On 9 Paź, 23:54, Paulinka <p...@w...pl> wrote:
> [...]
elated

> Ciekawe od czego to zależy.
> Mnie taka muzyka męczy.

Tego nie da sie sluchac non stop, jak zreszta
zadnej innej muzyki. Przynajmniej ja tak mam,
ze po fazie kilkunastu odtworzen utworu, ciurkiem
i jednorazowo, szukam jednak czegos odmiennego.

W dzialaniu terapeutycznym pn muzykoterapia,
mamy do czynienia z calym wachlarzem utworow,
dostosowanych swym brzmieniem i nastrojem
zarowno do danej osobowosci, jak i do aktualnego
jej stanu. Gdyby nie ta zwane zyciowe okolicznosci,
prawdopodobnie zajmowalabym sie dzisiaj
czyms takim:
http://www.muzykoterapia.biz/

No ale sie nie zajmuje.
Choc przez moment bylam mocno blisko :)
Ale to temat na kiedy indziej.

Dla uspokojenia nieco zmeczonego, czy nawet
zdegustowanego z lekka, poprzednim moim linkiem,
wnetrza, nie tylko Twojego :) podaje link do utworu,
jak dla mnie niemal absolutnie doskonalego.
Zapraszam, tym razem bez koniecznosci
ostrzegania ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_5-pBkwyUxc&feature=r
elated