faq 5/8

1. Data: 2003-07-01 20:49:02

Temat: faq 5/8
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w grupie pl.rec.kuchnia - najsympatyczniejszej i
najsmaczniejszej grupie internetowej!
Grupa posiada swoja strone internetowa: http://www.kuchenna.host.sk
, ktorej autorka i gospodynia jest Bozenka z Wilna. Tam dowiesz sie
wszystkiego, co najwazniejsze o historii grupy, poznasz grupowe
przepisy, mozesz obejrzec ga(r)lerie, a takze wskazowki, czego nie
nalezy czynic, bo wzbudza powszechna niechec, a za co moze nawet
spotkac lincz :).
Zanim zapytasz o przepis na: kurczaka KFC, pizze (szczegolnie jak w
Pizza Hut), gofry, tiramisu, golonke, zeberka, bogracz, leczo,
biszkopt, murzynek, racuchy (chociaz racuchy to calkiem inna
historia...), koniecznie zajrzyj na strone:
http://groups.google.com/groups?q=pl.rec.kuchnia
Tam znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba, a nawet wiecej!
Oto metryka naszej grupy, ktora zawdzieczamy Magdalenie Bassett:
pl.rec.kuchnia - Uroki kuchni i rozkosze podniebienia - Grupa
niemoderowana.
Bedziemy rozmawiac jak sobie mozna zrobic cos ciekawego do jedzenia i
picia, co jest godne polecenia a co nie, gdzie mozna zjesc dobrze
(restauracje, bary, fast foody, itp.), gdzie lepiej nie wchodzic zeby
nie skonczyc na toksykologii. Nie bedziemy gadac o "dupie marynie".
Grupa bedzie dla tych ktorych bedzie to interesowac, niekoniecznie
szefow kuchni.... Podobnych grup nie ma...
W grupie zabronione jest przesylanie spamow i jakichkolwiek ogloszen
nie zwiazanych scisle z tematyka grupy.
Warto "dodac do ulubionych" strony naszych grupowiczow:
Strona z przepisami z naszej grupy (i nie tylko):
http://www.kuchnia.3miasto.pl/ a jezeli nie dziala to :
http://www.kuchnia.bytow.pl
Wielkie Zarcie - strona Doroty - wkn: http://www.gotowanie.wkl.pl/
Strona Joanny Duszczynskiej: http://jduszczynska.republika.pl/
Dania i Danka, czyli strona Dany: http://www.kuchnia.com.pl/
Gotowanie to sztuka - strona Grzegorza: http://www.mniammniam.pl/
Puszkkka, czyli Puszatkowa Ksiazka Kucharska Kazaly:
http://puszkkka.spinacz.pl/
Strona Misiczki: http://republika.pl/misiczka/

Uwaga, wazne!
Przy umieszczaniu przepisow na grupie, lub ich dalszym
rozpowszechnianiu poza nia
prosimy o kazdorazowe podawanie autora przepisu oraz zrodla
pochodzenia.

Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, ktorego nie zastapia Ci
wszystkie ksiazki kucharskie swiata!
Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-07-01 20:52:34

Temat: Re: faq 5/8
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> Niepowtarzalna atmosfera jest atutem grupy, ktorego nie zastapia Ci
> wszystkie ksiazki kucharskie swiata!
> Pozdrawiamy i zyczymy smacznego!
>

> Art(Gruby).
>
> Abyssus abyssum invocat.
Gruby Pijaku, co Ty wypisujesz w FAQ?
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:00:27

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jul 2003 22:52:34 +0200, Waćpanna lub Waćpan Tracy, w wiadomości
<bdssbq$4p3$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Gruby Pijaku, co Ty wypisujesz w FAQ

FAQ zostało zaakceptowane przez grupowiczów, wszyscy się z tym zgadzają.
Myślę, że trochę przesadzasz, szczególnie w określaniu ludzi.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2003-07-01 21:02:32

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> FAQ zostało zaakceptowane przez grupowiczów, wszyscy się z tym zgadzają.
> Myślę, że trochę przesadzasz, szczególnie w określaniu ludzi.
Ależ Ti Amo, ja tych ludzi nie znam - to tylko opisy z próby zrobienia
pijackiej imprezy w wątku naszej czcigodnej Pani Nauczycielki cherokee.
A atmosfera jest taka jak na innych grupach dyskusyjnych.
No może jeszcze Lia, walkie i inne ponure postacie nie wyzwały mnie od
kurew.
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:09:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 23:02:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tracy* skreślił te o to słowa:

> No może jeszcze Lia, walkie i inne ponure postacie nie wyzwały mnie od
> kurew.

Wybacz, nei potrafimy sie aż tak znizyc, by zrownac do Twojego poziomu...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-01 21:11:26

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyrody grupowicz *Tracy* skreślił te o to słowa:

> Wybacz, nei potrafimy sie aż tak znizyc, by zrownac do Twojego poziomu...
Widziałam
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:12:17

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jul 2003 23:02:32 +0200, Waćpanna lub Waćpan Tracy, w wiadomości
<bdssuh$91s$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Ależ Ti Amo, ja tych ludzi nie znam - to tylko opisy z próby zrobienia
> pijackiej imprezy w wątku naszej czcigodnej Pani Nauczycielki cherokee.

Ale to wszystko można określić i zrozumieć przez słowo-klucz: żart. Ludzie
mają poczucie humoru, lubią się, mogą cos takiego zrobić i jest to ok.

> A atmosfera jest taka jak na innych grupach dyskusyjnych.

Lepsza. Ludzie milsi. Dobre jedzonko. Nikt tutaj np nie krzyczy za
offtopiczne dyskusje o pracy, czy o wątki alkoholowe w innych wątkach. Ze
zwykłej grupy ma w sobie to, że nie lubi arogancji i bezpodstawnych obelg.
Dziwisz się? Sama napisałaś niżej, o wyzywaniu "od kurew". Pewnie nie
chciałabyś, żeby do tego doszło. My też nie chcemy.

> No może jeszcze Lia, walkie i inne ponure postacie nie wyzwały mnie od
> kurew.

Miejmy nadzieję, że to tego nigdy nie dojdzie. A Lia i walkie to nie ponure
postacie, tylko miłe kobiety, które dobrze gotują (przynajmniej z tego co
widać na grupie). Szkoda, że nie zobaczyłaś tej drugiej strony.

1. Data: 2003-07-01 21:20:08

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to wszystko można określić i zrozumieć przez słowo-klucz: żart. Ludzie
> mają poczucie humoru, lubią się, mogą cos takiego zrobić i jest to ok.
Strałam się to zrozumieć, ale chyba nie do końca kumam.
> Lepsza. Ludzie milsi. Dobre jedzonko. Nikt tutaj np nie krzyczy za
> offtopiczne dyskusje o pracy, czy o wątki alkoholowe w innych wątkach. Ze
> zwykłej grupy ma w sobie to, że nie lubi arogancji i bezpodstawnych obelg.
TO CZEMU NIKT NIE POWIEDZIAŁ CZCIGODNEJ NAUCZYCIELCE, ŻE no nazwijmy trochę
zbyt swej menopauzy przelała na grupę?
I nie po tej relacyjce, tylko wtedy, gdy wymiotowała na tak smaczną grupę
swą nienawiścią.
Może wystarczyło aby np. ta Bassett napisała:
Sweet Cherokee, Indian zamknęliśmy już dawno w rezerwatach!
Ale Ona zamknęła się sama w killfajlach.
Jak napisał Stanisław... ma problemy

> [...]
> postacie, tylko miłe kobiety, które dobrze gotują (przynajmniej z tego co
> widać na grupie). Szkoda, że nie zobaczyłaś tej drugiej strony.
Nie miałem sposobności, jedna ciągle o tym, ze boli ją dziura, a druga to
jakaś Pyra.
Pozdrawiam
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:23:56

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Osobiscie Arta uwielbiam i cenie

> Ależ Ti Amo, ja tych ludzi nie znam - to tylko opisy z próby zrobienia
> pijackiej imprezy w wątku naszej czcigodnej Pani Nauczycielki cherokee.

tez jestem nauczycielka, wiec nie obrazaj cherokee i mnie, prosze

> A atmosfera jest taka jak na innych grupach dyskusyjnych.

niekoniecznie, tu bylo najprzyjemniej, dopoki sie nie pojawilas, troche
popsulas atmosfere, ale da sie wywietrzyc

> No może jeszcze Lia, walkie i inne ponure postacie nie wyzwały mnie od
> kurew.

nikt Cie tak nie nazywal, o ile nie przegapilam jakiegos wulgarnego watku, a
jesli chodzi o ponure postacie, to jakos nie wiem czemu Ty na sile sie na
taka kreujesz. Nie lepiej zapytac o cokolwiek procz cynaderkow?;-)
Podany przez Ciebie link obejrzalam. Wiecej dawaj z siebie, mniej
bezproduktywnie krytykuj. Sorka, ale z cherokee przegielas, jak na moj gust.
Moze zdziebek samokrytyki by sie przydalo albo czegos jeszcze?

1. Data: 2003-07-01 21:28:01

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jul 2003 23:20:08 +0200, Waćpanna lub Waćpan Tracy, w wiadomości
<bdstvg$e7d$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Strałam się to zrozumieć, ale chyba nie do końca kumam.

Nie wiem dlaczego. To jest normalna, kumpelska atmosfera i jest to zwykłe i
zdrowe. I proste do zrozumienia.

> [...]
> zbyt swej menopauzy przelała na grupę?
> I nie po tej relacyjce, tylko wtedy, gdy wymiotowała na tak smaczną grupę

Ale tam nie było nienawiści, tam była opinia. Do opinii prawo ma każdy. Ja
np nie napisałam o moim podejściu do strojów, gdyż nie mieszkam we Wrocławiu
i opis restauracji mnie nei zainteresował, po prostu odhaczyłam. wiele osób
mogło tak zrobić. Wiem, że wg Ciebie wygląda to na jakieś ignoranctwo, a
relacja Cherokee na plucie jadem. Widzisz z tego, co Ona pisze, wynika, że
nie miała zamiaru nikogo mordować tymi określeniami. Pisała o zjawisku, nie
o konkretnych ludziach, napiętnowała zachowanie, które uważa za niestosowne.
Nie czyniła żadnych prywatnych wycieczek, nie obrażała słowami powszechnie
uważanymi za obelżywe. Była naprawdę fair w swojej relacji. Subiektywna, ale
fair. I nie było by żadnych problemów z Twoimi wypowiedziami, gdyby nie
fakt, że są po prostu za ostre.

> Może wystarczyło aby np. ta Bassett napisała:
> Sweet Cherokee, Indian zamknęliśmy już dawno w rezerwatach!
> Ale Ona zamknęła się sama w killfajlach.
> Jak napisał Stanisław... ma problemy

Obawiam się, że nia mamy żadnych podstaw do dyskutowania o stanie zdrowia p.
Magdy Basset. Przecież Ty mi też nie piszesz, że na pewno mam pryszcze i
dlatego siedzę tyle przed komputerem, żeby nikt mnie nie widział ;)))

> Nie miałem sposobności, jedna ciągle o tym, ze boli ją dziura, a druga to
> jakaś Pyra.

Khem, ja też jestem Pyrą i to rodowitą, więc ironia wyczuwana w Twoim poście
mnie nieco uraża...
--

Jak sie robi plonking
zagadka !