Re: farbowanie

Data: 2005-01-06 20:14:29
Temat: Re: farbowanie
Od: "annaweronika" <a...@o...pl>

witaj,
co prawda nigdy nie farbowałąm wełny, ale za to używam farb, któr tez mog abyc
do wełny (a to juz cos). Po prostu trzeba poprosić w sklepie o farby do tkanin
i przeczytać etykietke. Ja kupuję w sklepie malarskim, albo w zielarni. Farby
się nazywają: super kolor, barwnik, a produkowane sa w Zgierzu. Ja bym
spróbowałą farbowac na jakims nielubianym obiekcie i po prostu bym
poeksperymentowała.
farby są w proszku, w małych papierowych torebeczkach i jedna paczka kosztuje
ok 2 zł a kolorów maja mnaóstwo!
pozdr i popwodzenia!
annaweronika