farsz do pierogów

11. Data: 2007-01-28 22:29:19

Temat: Re: farsz do pierogów
Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <i...@g...com> napisał(a):

> Wypróbowałaś to, czy piszesz teoretycznie?
> Nie jestem pewna, czy surowe mięso w pierogu w ogóle się ugotuje, zanim
ten
> się nie rozpadnie - ale, mogę się mylić.

A pielmieni i kołduny?

Aha, jeszcze jedno - ja nie robie pierogów - gigantów, ale do uszek też im
daleko.

Ania

12. Data: 2007-01-29 07:45:15

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
com...
> Ja robię z serem, mięsem, ruskie, grzybami i kiszona kapustą i z
> soczewicą. Chętnie nadziałabym pierogi czymś innym, ale czym...Macie
> jakieś ciekawe propozycje?

1. szpinak + czosnek + ser wedzony
2. kasza gryczana + grzyby
3. ziemniaki + cebulka + boczek
4. ser + ziemniaki
5. ziemniaki + ser (hehehe niby to samo co wyzej ale... zmieniona kolejnosc
i oczywiscie proporcje hehehe)

13. Data: 2007-01-29 08:48:13

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaskA <k...@g...net> wrote:

> ostatnio robilam z serem bialym i oliwkami

Hmmm, ciekawy pomysł. Może się odważę. Dzięki.

M.K.

14. Data: 2007-01-29 08:50:19

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. <t...@a...pl> wrote:

> Wątróbka drobiowa (zmielona) z boczkiem i cebulką.
>
> Pozdrawiam

Możesz podać coś więcej, przybliżone proporcje, wątróbka wcześniej w
jakiś sposób termicznie obrabiana?

M.K.

15. Data: 2007-01-29 08:56:24

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Kozicka <m...@g...pl> wrote:
. Chętnie nadziałabym pierogi czymś innym, ale czym...Macie
> jakieś ciekawe propozycje?
>
> M.K.

Dziękuję wszystkim. Z pewnością coś wybiorę, bo propozycji sporo.
A dla tych co lubią na słodko - słyszałam jeszcze (nie jadłam) o
pierogach z ryżem i rodzynkami.

Pozdrawiam

M.K.

16. Data: 2007-01-29 09:27:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Ja robię z serem, mięsem, ruskie, grzybami i kiszona kapustą i z
> soczewicą. Chętnie nadziałabym pierogi czymś innym, ale czym...Macie

Gotowany i mielony ośrodek (dudki, serce) - doskonały na pierogi, uszka,
kołduny, pielmieni, na naleśniki i krokiety...

17. Data: 2007-01-29 09:31:39

Od: "maciej debski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 28, 9:37 pm, Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl>
wrote:
> [...]
max 8 minut, a mięso nawet na patelni
> powinno przynajmniej z 10 min. poleżec.

dlatego ze....?

mac

18. Data: 2007-01-29 09:33:23

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-01-29 09:50, Malgosia Kozicka napisał/a:

> Możesz podać coś więcej, przybliżone proporcje, wątróbka wcześniej w
> jakiś sposób termicznie obrabiana?

Nie podam Ci niestety proporcji, bo wszelkie potrawy robię "na oko i smak".
Wszystko wcześniej podsmażasz. Wątróbkę mielisz, boczek możesz zmielić,
ale nie musisz, cebulkę dodajesz pokrojoną w drobną kosteczkę.

Anka P.

19. Data: 2007-01-29 09:58:11

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. <t...@a...pl> wrote:
> Nie podam Ci niestety proporcji, bo wszelkie potrawy robię "na oko i
> smak".

to tak jak ja :)

Wszystko wcześniej podsmażasz. Wątróbkę mielisz, boczek możesz
> zmielić, ale nie musisz, cebulkę dodajesz pokrojoną w drobną
> kosteczkę.

Dziekuje.

M.K.

20. Data: 2007-01-29 10:36:53

Od: Joanna Muzolf <S...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Kozicka napisał(a):
> Ja robię z serem, mięsem, ruskie, grzybami i kiszona kapustą i z
> soczewicą. Chętnie nadziałabym pierogi czymś innym, ale czym...Macie
> jakieś ciekawe propozycje?
>
> M.K.
Uwielbiam pierogi z jagodami

--