fast food:-))

1. Data: 2005-07-11 06:16:29

Temat: fast food:-))
Od: "?" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio trafiłem na interesującą stronę

http://www.kis.trzepak.net/~tomaszt/index.php

strona jest w budowie i zawiera niewiele artykułów, może znacie inne
obszerniejsze strony poruszającą tematykę fast food?
pozdr.

2. Data: 2005-07-11 07:59:28

Temat: Re: fast food:-))
Od: "Irro" <Z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?" <...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio trafiłem na interesującą stronę
>
> http://www.kis.trzepak.net/~tomaszt/index.php
>
> strona jest w budowie i zawiera niewiele artykułów, może znacie inne
> obszerniejsze strony poruszającą tematykę fast food?

niech zgadnę, masz lokal fast foodowy albo na zlecenie kogoś robisz analizy,
co?

;p

Irro

3. Data: 2005-07-11 08:13:20

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> strona jest w budowie i zawiera niewiele artykułów, może znacie inne
> obszerniejsze strony poruszającą tematykę fast food?

Ja znam taką, która porusza lepszą tematykę.

www.slowfood.pl

Margola

zielona herbata
zielona herbata Yunan firmy Posti
Zupa czosnkowa
sos serowy
Czy ktoś prowadzi bufet na wyższej uczelni?