filety z kurczaka z porem [P]

11. Data: 2006-12-08 14:02:50

Temat: Re: filety z kurczaka z porem [P]
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że to przepis z tych "naocznych" i nie ma konkretnych ilości
> składników??

Dokładnie :-)

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

12. Data: 2006-12-08 14:04:17

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smakowity ten twoj przepis :) powiedz czy rozbic troche tluczkiem filet
> czy nie? kiedys smazylam i wyszly mi twarde, a jak rozbilam byly kruche i
> nie trzeba bylo dlugo smazyc.
> Zastanawiam sie czy schabowy tez bylby dobry? bo u mnie jeden nie lubi
> kurczaka (jak mozna miec wstret do kurczaka ja go uwielbiam).

W oryginale nie były rozbijane, ale chyba następnym razem trochę rozbiję, bo
miejscami były trochę suche i twardawe.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

13. Data: 2006-12-08 14:05:16

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy polozyc na blasze? bez zadnego przykrycia? Majonez nie rozplynie
> sie po calym piekarniku? Wytlumaczcie mi to bo chyba znalazlem przepis na
> obiad.

Wystarczy położyć na blasze, albo w foremce. Bez przykrycia.
Majonez rozpłynie się pod żółtym serem i o to chodzi, bo robi się z tego
sos.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

14. Data: 2006-12-08 14:12:39

Od: "Carl Hagen" <carlhagen[wytnij]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Barbara K. wyklikał(a):
> [...]
>
> Kupna vegeta jest bardzo słona - więc albo mniej vegety i nie za dużo soli
> (na pora) albo własna vegeta :)
> A przepis ciekawy - muszę wypróbować z indorem (bachora mam uczulonego na
> kuraka :-()

Bachora... brawo mamusiu...

Carl Hagen

15. Data: 2006-12-08 14:34:57

Temat: OT Re: filety z kurczaka z porem [P]
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carl Hagen wyklikał(a):

> Bachora... brawo mamusiu...

Niecierpie (cierpieć) przesłodzonych cukiereczków, słoneczek, skarbeczków ;)
Nasze są pieszczotliwie bachorki, szkodniki, pasożyty ;-P
--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

16. Data: 2006-12-08 15:04:48

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym miejscu dostalem skurczu jelita grubego, soki zaczely sie nadmiernie
wydzielac. Fakt jestem glodny i wiem co zjem tego z pewnoscia przepysznego
kurczaka w porach tego pora musi byc jeden duzy wystarczy?. Wybaczcie mi te
pytania ale wiecie jak to jest gdy ma sie dwie lewe rece do gotowania
pozdrawiam Barbare za szybka odpowiedz:)
Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:elbreo$lkc$1@opal.icpnet.pl...

17. Data: 2006-12-08 16:15:30

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego pora musi byc jeden duzy wystarczy?.

Ja na 4 filety użyłam trzy 10-centymetrowe kawałki pora, ale myślę, ze można
zmienić trochę proporcje.

> Wybaczcie mi te pytania ale wiecie jak to jest gdy ma sie dwie lewe rece
> do gotowania

Wybaczamy :-)

> pozdrawiam Barbare za szybka odpowiedz:)

Ja również pozdrawiam i życze smacznego.
Barbara i Marysia (11.10.2006)

18. Data: 2006-12-13 05:43:42

Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra kobieto, jakbyś mogła jeszcze odpowiedzieć mi na dwa pytanie odnośnie
tego dania to byłabym wdzięczna:
po 1. pora układasz tylko pod filetami czy na całej blasze?
po 2. w jakiej temp. piekłaś ( z termoobiegiem czy bez, i na jakich
grzałkach) że zeszło ci aż godzinę.

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 14 miesięcy

19. Data: 2006-12-13 12:51:46

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po 1. pora układasz tylko pod filetami czy na całej blasze?

Trudno powiedzieć, bo robiłam w foremce i filety zakryły całą powierzchnię,
ale znajoma układała por tylko pod filetami.

> po 2. w jakiej temp. piekłaś ( z termoobiegiem czy bez, i na jakich
> grzałkach) że zeszło ci aż godzinę.

Bez termoobiegu ok.200 stopni góra i dół.

Pozdrawiam serdecznie
Barbara i Marysia (11.10.2006)

Co do naleśników?
Na obiad leczo