filety z morszczuka - mrozone

1. Data: 2006-03-24 14:35:45

Temat: filety z morszczuka - mrozone
Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Rozmrozic? czy smazyc zamrozone?
Ostatnio z 2 lata temu jak smazylem zamrozone w panierce, to sie rozlecialy.
Dzisiaj sie skusilem na rybe, mialy byc pierogi.
Mam zamiar rozmrozic /ile sie da, narazie leza 3 godz/, posolic, obtoczyc w
mace, roztrzepanym jajku i tartej bulce.
Jak sie rozleca, to juz nigdy nie kupie mrozonych filetow.
Macie jakis inny sposob?
Pozdr
maf

2. Data: 2006-03-24 14:44:11

Temat: Re: filety z morszczuka - mrozone
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

maf wrote:

> [...]
> obtoczyc w mace, roztrzepanym jajku i tartej bulce.
> Jak sie rozleca, to juz nigdy nie kupie mrozonych filetow.

Ostatnio jak kupuję morszczuka to ma tyle wody, że nie da się smażyć
bez rozmnożenia. Trzeba całkiem rozmrozić i odlać wodę.

3. Data: 2006-03-24 15:07:32

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio jak kupuję morszczuka to ma tyle wody, że nie da się smażyć
> bez rozmnożenia. Trzeba całkiem rozmrozić i odlać wodę.

Narazie sie rozmraza, za duzo wody nie ma. Ale zwaze go po przygotowaniu.
Wtedy bedzie wiadomo ile kosztuje kg miesa z morszczuka.
Ostatnio, /dwa lata temu/ jak zwazylem gotowa potrawe, to stracila 3/4 na
wadze.
Pozdr
maf

4. Data: 2006-03-24 18:30:36

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maf napisał(a):
> [...]
> Wtedy bedzie wiadomo ile kosztuje kg miesa z morszczuka.
> Ostatnio, /dwa lata temu/ jak zwazylem gotowa potrawe, to stracila 3/4 na

Pamiętam długą dyskusję nad smażeniem ryb mrożonych. Ktoś, chyba Waldek,
podał sposób, ktśry od tej pory stosuję, ze skutkiem najlepszym z
dotychczas wypróbowanych, choć czasem i on zawodzi, pewnie wtedy, gdy
jest mało ryby w rybie, a więCej wody.
SPosób takI:
rybę opłukiwaś tak długo aż straci glazurę, czyli warstwę lodu, gdy
dojsziemy do mięsa - obtoczyć w mące, jajku, panierce właściwej i tak
obrobioną odłożyć na 15 - 20 minut. Potem można smażyć i powinna się nie
rozlecieć i nie stracić panierki, co jeset pewne, przy obotczeniu
zamarzniętej.

--
JackOss - a po co mi sygnatura?!

5. Data: 2006-03-24 19:04:02

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Rozmrozic? czy smazyc zamrozone?
> Ostatnio z 2 lata temu jak smazylem zamrozone w panierce, to sie
rozlecialy.

Juz po rybach.
Rozmrozone, posolone, maka, jajko, bulka tarta. Zdejmowalem z patelni
sztywniutkie. Nie rozlecialy sie /pierwszy raz/. Az sam sie zdziwilem.
Jednak trzeba rozmrazac.
Do tego surowka z kiszonej kapusty, z marchewka, i ziemniaki tluczone.
Pozdr
maf

6. Data: 2006-03-24 19:10:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski napisał(a):
[...]
> SPosób takI:
> rybę opłukiwaś tak długo aż straci glazurę, czyli warstwę lodu, gdy
> dojsziemy do mięsa - [...]

Tu należy wysuszyć najlepiej papierowym recznikiem.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-03-24 20:21:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jednak trzeba rozmrazac.
> Do tego surowka z kiszonej kapusty, z marchewka, i ziemniaki tluczone.

A zwazyles przed i po rozmrozeniu?
Ja wiem napewno, ze mrozonej ryby juz nie kupie, a z pewnoscia nie
morszczuka:( Po przeliczeniu wagowo stwierdzilam, ze moglam sobie kupic za
ta wode kawalek lepszej, drozszej ryby. Czlowiek sie ciagle uczy... No, ale
moze z twoja ryba bylo lepiej:)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

8. Data: 2006-03-24 20:54:29

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
za
> ta wode kawalek lepszej, drozszej ryby. Czlowiek sie ciagle uczy... No,
Kurde nie zdazylem zwazyc, tak ladnie wygladala, ze sie rzucili na nia.
Bylo lepiej, mam wage w oku. Powiem, ze nawet nie skurczyly sie wogole, tak
jak ostatnie schabowe.
No i nie byla kupiona w oszolomie. Moze tutaj jest ten kruczek.
Pozdr
maf
ps. a drozsza ryba i lepsza to niby jaka? ta kosztowala 9,80 za kg. Pstragi
/zywe swieze/, ktorych nie jadam, kupuje po 11,-, i swietnie je robie w
warzywach. lososia norweskiego nie lubie. Na wegorza wedzonego mnie nie
stac.Ale jest taka ryba, podobno smaczna to jesiotr, w sredniej cenie. Ta
fotke zrobilem.
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/jesiotr.jpg
Pozdr
maf

9. Data: 2006-03-24 21:41:32

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 24 mars 2006 ? 21:21:34, dans <e01k32$97f$1@news.dialog.net.pl> vous
écriviez :

> A zwazyles przed i po rozmrozeniu?
> Ja wiem napewno, ze mrozonej ryby juz nie kupie, a z pewnoscia nie
> morszczuka:( Po przeliczeniu wagowo stwierdzilam, ze moglam sobie kupic za
> ta wode kawalek lepszej, drozszej ryby.

Tez mrozonej ?

Ewcia

--
Niesz

10. Data: 2006-03-24 21:52:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Tez mrozonej ?

Nie. Skad ten pomysl??? Chyba, ze w sklepie swiezo rozmrozona (halibut).

Płatki kukurydziane - rewelacja
Majonez
dowcip z ros.kulin.
Płyty indukcyjne