filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?

11. Data: 2008-01-29 11:22:28

Temat: Re: filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?
Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 11:57, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

> Uzasadnienie może być jeszcze jedno. Łatwiej dostać Britę. :)

W sklepie pewnie tak :P

--
- Good morning! Ja chciałbym... moje pieniądze... money... my money,
tu umieścić... wasz bank... konto na hasło... Verstehen?

12. Data: 2008-01-29 12:02:30

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2008, o godzinie 12.22.28, na pl.rec.dom,
m...@a...pl napisał(a):

> W sklepie pewnie tak :P

Ano w sklepie. :)

*Habeck*
- Schutzbach

13. Data: 2008-01-29 12:20:25

Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy wkłady do dzbanków filtrujących producentów BRITA i ANNA pasują do
> siebie wzajemnie?
> zanim kupię - zapytuję.
> koszt dzbanek i trzy wkłady filtrujące to 39pln.

Ja bym nie bawił się w dzbanki , mam filtr z odwróconą osmozą(teraz allegro
ok 400-500zł), wkłady wymieniasz co 3 miesiące w cenie ok 20zł, woda jest
czyściutka i bez jakichkolwiek zanieczyszczeń.
Ja i wszystkie osoby które to kupiły chwalą go sobie. Polecam.
Jak przeliczysz koszty - to wyjdzie na kożyść odwróconej osmozy.

A wody zaczniesz używać więcej - już te herbatki to u mnie prawie 3 litry
idzie - do tego gotowanie i tak na dzień zużywamy z 4 do 7 litrów we dwoje.

Kranówka służy tylko czasami do spłukania naczyń i umycia plastików lub
naczyń wielkogabarytowych, reszta do zmywarki.

Jeżeli chodzi o czasy używania wkładu - gdziekolwiek - lepiej trzymać
okresów podanych przez producenta - wystarczy że zalęgnie się jakaś
bakteria - szczególnie gdy będziesz używał go sporadycznie, lub zbyt dużo i
przestanie filtrować przepuszczając niepożądane składniki.

Sam ostatnio nie wymieniałem wkładów w osmozie prawie rok, bo to
przeprowadzka itd. - miałem sporo do czyszczenia - przewody do wymiany,
baniak do czyszczenia, no i membranę osmotyczną do wymiany.

Pozdrowienia
Tomek

14. Data: 2008-01-29 13:52:57

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hmay2vc7jrs6.dlg@habeck.pl...

> No ale jak się zaczyna pojawiać kamień to znaczy, że już od jakiegoś czasu
> coś z filtrowaniem nie tak.

To znaczy, że zużył się kationit w filtrze.
Wodę w kranie mam bardzo dobrą, tylko trochę twardą,
więc nie ma problemu, że jakieś zanieczyszczenia się przedostaną.
Dzbanka używam tylko ze względu na kamień.

Witek

15. Data: 2008-01-29 16:06:17

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy, że zużył się kationit w filtrze.

a ktoś badał wodę na zawartośc flory bakteryjnej która w międzyczasie się
pięknie w filtrze rozwija, czy ważne jest tylko że nie ma kamienia?

nie wiem jak te filtry są zbudowane, ale były robione badania filtrów
węglowych - woda po jakimś czasie miała takią samą zawartość bakterii jak
woda wylana i zebrana szmatą z podłogi w kuchni

16. Data: 2008-01-29 16:48:54

Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N>S> napisał(a):
> czy wkłady do dzbanków filtrujących producentów BRITA i ANNA pasują do
> siebie wzajemnie?
>
> zanim kupię - zapytuję.
>
> oglądałem dzbanek ANNA, model to chyba ten 1.5 litra po przefiltrowaniu.
> w zestawie są trzy wkłady opisane PREMIUM.
> czy te wkłady można wzajemnie wymieniać z wkładami BRITA?

A po diabła chcesz wymieniać to na BRITĘ, która ma technologię
filtrowania sprzed paru lat, nic od wielu lat nie zmieniała, tylko całą
kasę ląduje w reklamę?

Filtry ANNA, szczególnie te nowe, np. ActivePlusMagnesium to jedne z
najnowocześniejszych i najskuteczniejszych filtrów na rynku SWIATOWYM.

Oczywiscie malo kto o tym wie, bo ANNA jako firma zapewne nie dysponuje
taka kasa na reklame i wciskanie ludziom w glowy przekonania o
wyzszosci, natomiast technologicznie to wyprzedza stara niemiecka brite
o 10 lat.

Jako dowod zobacz sobie na ilosc instytutow ktore na pewno znasz np.
matki i dziecka, ktora certyfikowala ten filtr. Brita tego nie
ma...ciekawe dlaczego? Uwazacie ze nie chcialaby sie tym pochwalic?

PG

17. Data: 2008-01-29 17:08:48

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PG" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> A po diabła chcesz wymieniać to na BRITĘ

nie chcę. tylko zapytałem, czy można te filtry wzajemnie stosować, brita-w-anna
i anna-w-brita. nic więcej.
pytam na wypadek, gdybym musiał jedne zastąpić drugimi, gdyby nie było jednych w
handlu/sklepie.

> która ma technologię filtrowania sprzed paru lat, nic od wielu lat nie
> zmieniała, tylko całą kasę ląduje w reklamę?

załóżmy że masz rację i że powyższe to fakt.
niemniej: nie mając żadnego filtra lepiej włożyć do dzbanka ANNA filtr
technologicznie sprzed (rzekomo)10 lat, czy żaden?

> [...]
> dziecka, ktora certyfikowala ten filtr. Brita tego nie ma...ciekawe dlaczego?
> Uwazacie ze nie chcialaby sie tym pochwalic?

przeprowadzasz tu prawie kampanię marketingowo-wyborczą, dowodzenie niczym
einstein podczas wyjaśniania paradoksu bliźniaków.
zadajesz pytania sugestywne, z oczywistą i niezawoalowaną nawet odpowiedzią.
a wszystko to niepotrzebnie, bo... nikt nie napisał nic złego o ANNA, nikt nie
pisał, że BRITA lepsza.
wyloozuj.

18. Data: 2008-01-29 21:37:21

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> węglowych - woda po jakimś czasie miała takią samą zawartość bakterii jak
> woda wylana i zebrana szmatą z podłogi w kuchni

Woda jest potem gotowana, więc ewentualne bakterie stają się tylko martwym,
białkowym dodatkiem do wody.

Witek

19. Data: 2008-01-30 08:52:32

Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad N>S> napisał(a):
> [...]
> odpowiedzią.
> a wszystko to niepotrzebnie, bo... nikt nie napisał nic złego o ANNA,

Masz rację :). Szkoda mi polskich marek, które są czasami wyżej niż
zagraniczne, a tłum kupuje zagramaniczne cośtam.

20. Data: 2008-01-30 08:57:00

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację :). Szkoda mi polskich marek, które są czasami wyżej niż
> zagraniczne, a tłum kupuje zagramaniczne cośtam.

ty też masz rację.

kupiłem ANNA z wkładami premium, bo tych lepszych, 'magnezowych' nie znalazłem.

Lakierowanie płyt
biblioteczka/witryna
Otwarcie zmywarki w trakcie zmywania...
Zmywarka - jak to jest