firany

11. Data: 2011-01-31 06:12:54

Temat: Re: firany
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Upss - zły wynik: mam 15!

nie żałuj sobie masz ich pewnie ze 150...

12. Data: 2011-01-31 09:39:19

Temat: Re: firanki
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak sądzicie czy firanki są nadal modne cy nie?

A tak w kwestii formalnej:

Firanki - tylko tak
Nie ma czegoś takiego, jak "firany".
(-) Miodek

13. Data: 2011-01-31 10:36:46

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-30 23:32, Ikselka pisze:

> :-O

> Na podłodze i meblach, gdzie jest dobrze widoczny i dzięki temu łatwo go NA
> BIEŻĄCO zetrzeć ściereczką lub zebrać wodnym odkurzaczem.

Nie ma dywanów i innych materiałów a kurz zbiera się gdzie wewnątrz
elektroniki i na powierzchniach na których nie da się go zetrzeć ściereczką.

> Odkąd nie mam zasłon, kurz osiada właśnie tam, gdzie napisałam i ponieważ
> go widzę, mogę go na bieżąco usuwać. Obecnie go już prawie NIE MA.

Mnie właśnie doprowadza on do szału bo wytarcie kuzu co tydzień zajmuje
mi ponad godzinę.

> Taktyka zaiste prometejska, jak dla mnie... :-/
> W szorstkich, grubych, chłonnych tkaninach na oknach kurz zbiera się
> długofalowo, istne masy, wznoszone ciągle od nowa przez manipulację
> tkaniną, przeciągi i ruchy konwekcyjne powietrza, krążace non stop w nim i
> wdychane tym łatwiej.

Ja firan nie zamierzam dotykać! Nie ma grzejników pod oknami, poza tym
zamierzam właśnie co tydzień je uprać, raz dwa zrzucić i zaraz zawiesić.

> Będziesz toto prał (i prasował) co tydzień, czy może częściej? Jeśli tak,
> to proszę bardzo.

Prasować firany? po co? Ja niczego nie prasuję.

14. Data: 2011-01-31 12:45:34

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja firan nie zamierzam dotykać! Nie ma grzejników pod oknami, poza tym
>zamierzam właśnie co tydzień je uprać

Niewolnik :)

15. Data: 2011-01-31 13:15:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 07:12:54 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> nie żałuj sobie masz ich pewnie ze 150...

Nie gorączkuj się tak - jest 15, łącznie z rozsuwanym tarasowym na całą
ścianę, a bez piwnicznych, dachowych i garażowych :-)

16. Data: 2011-01-31 13:15:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 10:39:19 +0100, jagr napisał(a):

> Użytkownik "aneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> A tak w kwestii formalnej:
>
> Firanki - tylko tak
> Nie ma czegoś takiego, jak "firany".
> (-) Miodek

Bardzo słuszna uwaga. Firanki.

17. Data: 2011-01-31 13:18:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 11:36:46 +0100, Osadnik napisał(a):

> [...]
>
> Mnie właśnie doprowadza on do szału bo wytarcie kuzu co tydzień zajmuje

Skoro wolisz gromadzić kurz w zasłonach i go wdychać w przekonaniu, że on
sobie TYLKO w nich siedzi... Ja wolę ścierać podłogi i meble, niż prać co
tydzień 30 sztuk zasłon.

18. Data: 2011-01-31 13:19:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 13:45:34 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> Niewolnik :)

Atam, przez pierwsze 2 tygodnie, a potem bedzie zbierał kurz z kilku
miesięcy :-)

19. Data: 2011-01-31 20:06:36

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-31 14:18, Ikselka pisze:

> Skoro wolisz gromadzić kurz w zasłonach i go wdychać w przekonaniu, że on
> sobie TYLKO w nich siedzi... Ja wolę ścierać podłogi i meble, niż prać co
> tydzień 30 sztuk zasłon.

Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi? Teraz urz
wdycham bo fruwa po podłodze i we wszystkei zakamarki.
Poza tym ja nie zamierzam mieć skompilowanych firan, firany będę
zdejmowali zakładał w następujący sposób, krzesełko zdejmuje rurę z
firan wyciągam rurę z oczek, wrzucam firankę do pralki, w druga stronę
to samo.

Jak ktoś chce mieć żabki, haczyki, frędzelki, i inne wygibasy - proszę
bardzo, mnie wystarczy firana zawieszona wypolerowanej miedzianej rurze
z uchwytami

20. Data: 2011-01-31 20:19:28

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

>Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi?

To akurat prosto wytlumaczyc. HINT: otwierasz okna?

Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Czym pomalować stół?
Pralka - jak zdiagnozować usterkę?
Jakie żarówki do żyrandola?
Pralka