Re: firany

Date: Mon, 31 Jan 2011 21:06:36 +0100
From: Osadnik <o...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: firany

W dniu 2011-01-31 14:18, Ikselka pisze:

> Skoro wolisz gromadzić kurz w zasłonach i go wdychać w przekonaniu, że on
> sobie TYLKO w nich siedzi... Ja wolę ścierać podłogi i meble, niż prać co
> tydzień 30 sztuk zasłon.

Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi? Teraz urz
wdycham bo fruwa po podłodze i we wszystkei zakamarki.
Poza tym ja nie zamierzam mieć skompilowanych firan, firany będę
zdejmowali zakładał w następujący sposób, krzesełko zdejmuje rurę z
firan wyciągam rurę z oczek, wrzucam firankę do pralki, w druga stronę
to samo.

Jak ktoś chce mieć żabki, haczyki, frędzelki, i inne wygibasy - proszę
bardzo, mnie wystarczy firana zawieszona wypolerowanej miedzianej rurze
z uchwytami