firany- jak polubić?

21. Data: 2006-04-22 17:49:45

Temat: Re: firany- jak polubić?
Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):

> powiesić w oknie, żeby nie były to typowe firanki? A może ktoś zna jakieś
> strony, na których są jakieś ciekawe rozwiązania?

Może spróbuj odkryć w sobie pragnienia ekshibicjonistyczne :-)

Mieszkam w dzielnicy domów jednorodzinnych gdzie niektórzy właściciele
prześcigają się w eksponowaniu swoich osiągnięć...

W kilku miejscach są domy (z w miarę niskim murem, lub zwykłym płotem
dookoła działki) gdzie "living room" ma wielkie okno razem z wyjściem na
zewnątrz.
Praktycznie cała ściana ze szkła.
No i oczywiście bez jakichkolwiek firanek, zasłon, żaluzji.

Pełny szpan !!! Wieczorem można popatrzeć jak właściciel w gaciach od
addidasa razem ze swoją małżonką w koszuli nocnej od Dior'a oglądają
film na swoim 50calowym telewizorze plazmowym siedząc na skórzanej
kanapie ustawionej na parkiecie z cedrowego drzewa ...

Widać można z takiego mieszkania czerpać przyjemność.

--
M.
GG 1119311

22. Data: 2006-04-22 20:47:23

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na swoim 50calowym telewizorze plazmowym siedząc na skórzanej kanapie
> ustawionej na parkiecie z cedrowego drzewa ...

Jeszcze im tego nikt nie zakosił? Pocieszaj się myślą, że będziesz też
widział/a, jak im ktoś to z chałupy wynosi. ;-)
Iwona

23. Data: 2006-04-23 16:05:10

Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Jeszcze im tego nikt nie zakosił? Pocieszaj się myślą, że będziesz też
> widział/a, jak im ktoś to z chałupy wynosi. ;-)

Nie, czemu mam się tym pocieszać. Owszem przyjemnie byłoby mieć kasy na
taki dom i wypasy...
A co do zakoszenia, hmm... Na płocie tabliczka firmy ochraniarskiej, za
płotem dwa rotwailery a i niejednokrotnie ktoś zatrudniony jako obsługa.
No i niewykluczone, że to w właśnie ONI kręcą światkiem, który innym kosi.

--
M.
GG 1119311

24. Data: 2006-04-23 21:01:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na płocie tabliczka firmy ochraniarskiej, za płotem dwa rotwailery a i
> niejednokrotnie ktoś zatrudniony jako obsługa.
> No i niewykluczone, że to w właśnie ONI kręcą światkiem, który innym kosi.

Czyli mieszkasz w bezpiecznej okolicy. ;-)
Iwona

25. Data: 2006-04-24 10:45:50

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej ludzie muszą wytrzymać mój ekshibicjonizm. Dalej chodzę w
> bieliźnie.:-)
> Gosia

Jak ładna...
--
___________________________________________MAT______
__

26. Data: 2006-04-25 18:59:45

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:444cac18$1@news.home.net.pl...

> Jak ładna...

Staram się.
Gosia

27. Data: 2006-04-26 18:25:52

Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Czyli mieszkasz w bezpiecznej okolicy. ;-)
> Iwona

A żebyś wiedziała - moim zdaniem jedna z najbezpieczniejszych dzielnic
miasta (poważnie).

--
M.
GG 1119311

28. Data: 2006-05-12 20:17:57

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Apr 2006 12:36:51 +0200, Joanna Duszczyńska napisał(a):

> Króliczek to fajne stworzenie, ale w sklepach ze zwierzątkami są specjalne
> płyny do psikania kabli. Nie używałam, ale jak się Twój TŻ dowie o ich

O! Zbawco! Bo mi właśnie żona zaczęła przebąkiwać
o króliczku. A co jej te kable przeszkadzają? leżą
sobie grzecznie pod ścianą pod kaloryferam..
Załóżcie może związek zawodowy żon informatyków :P

Miroo

29. Data: 2006-05-15 08:29:48

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

napisał w wiadomości news:ry2qeenlkn1u.dlg@miroo.miroo.miroo.pl...

> O! Zbawco! Bo mi właśnie żona zaczęła przebąkiwać
> o króliczku. A co jej te kable przeszkadzają? leżą
> sobie grzecznie pod ścianą pod kaloryferam..
> Załóżcie może związek zawodowy żon informatyków :P

Kable bardzo przeszkadzają przy sprzątaniu... po prostu ciężko się je
odkurza...
To tak, żeby nie było, ze to jedynie kwestia estetyczna.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

dom 300m2 [ogrzewanie]