Re: fitness

From: Evik <e...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: fitness
Date: Thu, 12 Dec 2002 09:52:37 +0000 (UTC)

AsiaS <a...@n...pro.onet.pl> wrote:
> Zamierzam w końcu wziąć się za siebie, przeszukałam archiwum,
> poczytałam kilka stron ale nadal nie jestem przekonana co do rodzaju
> ćwiczeń które powinnam wybrać. Szukam czegoś do czego nie trzeba
> specjalnej koordynacji ruchowej i poczucia rytmu;) i nie jest
> oparte na jakiejs tanecznej choreografii. Albo może zapytam w inny sposób:
> czy sądzicie że takie proste układy choreograficzne można potraktować
> jako wstęp do nauki tańca czy lepiej mieć za sobą jakieś podstawy
> żeby móc koncentrować się na ćwiczeniach zamiast rozszyfrowując kroki? ;)
> [...]

Mysle, ze nie powinnas sie zupelnie przejmowac :) Na aerobic chodze od ponad
pol roku i widze jak przychodza nowe osoby, jak radza sobie "stare" osoby.
Faktycznie sa panie/dziewczyny, ktore zupelnie nie maja poczucia rytmu, nie
chwytaja prostych krokow, itp. Chodze na zajecia Fat Burner'a i Body Sculp'a.
Oba treningu sa prowadzone przy muzyce. Charakter bardziej taneczny ma jedynie
rozgrzewka. Same cwiczenia wykonywane sa w rytm muzyki, ale przeciez jest
prowadzaca zajecia, ktora nadaje tempo, wiec nie ma problemu :)))
Naprawde nie masz co sie zniechecac i nastawiac, ze Ty nie umiesz i juz!
Kazdy cwiczy jak potrafi. Najwazniejsze, aby sie troche poruszac :)

No to do dziela Asiu! :)))))

Evik