Re: fitness

From: Evik <e...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: fitness
Date: Thu, 12 Dec 2002 09:57:50 +0000 (UTC)

vanilla_sky <v...@p...onet.pl> wrote:
> kompletnie nie mam koordynacji ruchowej. moje zajecia aerobicu i stepu byly jedna
wielka farsa. potem zaczelam
> chodzic na body shaping i body tonning i bylam cholernie zadowolona. nie ma
skomplikowanych krokow (przy
> rozgrzewce) a jednoczesnie nie przypomina to gimnastyki dla emerytow. polecam.
> waniliowa

No wlasnie, najwazniejsze to wybrac sobie takie cwieczenia, w ktorych sie dobrze
czujemy :) Na poczatku moze byc troszke trudno, bo to przeciez cos nowego, ale
z czasem da sie nauczyc :)
Step faktycznie wymaga pewnej koordynacji ruchowej, ale sam aerobic... Sa roznego
typu zajecia, ale wydaje mi sie, ze jedynie sama rozgrzewka moze ewentualnie sprawiac
problemy... Chociaz kroki nie sa jakies super skomplikowane :) A nasza trenerka
zawsze powtarza, ze kazdy ma cwiczyc jak potrafi, najwazniesze to troche sie
poruszac,
aby rozgrzac miesnie :)

Evik