Re: fitness

From: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: fitness
Date: Thu, 12 Dec 2002 12:33:08 +0100
Sender: a...@p...onet.pl@pa180.biezanow.sdi.tpnet.pl

Użytkownik " Kasia M."
> Co mnie jednak najbardziej zaintrygowalo to aqua fit - cos w rodzaju
aerobicu
> w basenie, mysle, ze mi sie spodoba.
Ja się trochę obawiam że tak same brzuchate będą co z moimi nieudanymi
próbami nie będzie mi się dobrze kojarzyło.

http://www.fitnessclub.pl/index.php?id=11
http://www.nautilus.pl/centrumspinning.html
http://www.fit.pl/bodypump.htm

> Poza tym - jak to jest w waszych fitness klubach ?
> W tym, gdzie mam sie zamiar zapisac, placi sie raz na miesiac i w cenie sa
> wszystkie zajecia jakie chce (no i jest naprawde wszystko od stepu po
joge),
> silownia, basen, sauna, laznia parowa. Czy u was jest tak samo ? Jak
> ksztaltuja sie ceny ?
12- 20 zł za jedno wejscie, ceny karnetów są oszukiwane bo każdy podaje
to co mu pasuje (u jedych 4x miesiąc oznacza 4x 90 minut a u innych 4x50
minut)
to jakieś 50-80 zł.
Asia