flądra...

1. Data: 2006-06-20 11:22:46

Temat: flądra...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wlasnie wrocilem z wybrzeza i po raz pierwszy od kilku lat sprobowalem
smazonej fladry...
pycha !!!
gdzie w Warszawie moge dostac taka rybke ???
taka zwyczajnie usmazona powalila mnie na kolana...
moze ktos z grupowiczow zaopatruje sie w ryby w Warszawie...
moga byc w calosci moga i filety...
ale wazne zeby fladrowate...
pozdrawiam
Marsjasz

2. Data: 2006-06-20 11:38:02

Temat: Re: flądra...
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a)
> moze ktos z grupowiczow zaopatruje sie w ryby w Warszawie...
> moga byc w calosci moga i filety

Ja kupuje ryby pod Hala Mirowska i tam tez mozesz ja dostac.
Ale na innych bazarach pewnie tez.
Pzdr.aga

3. Data: 2006-06-20 11:58:42

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@c...pl> napisał(a):

> Marsjasz napisa=B3(a)
>
> Ja kupuje ryby pod Hala Mirowska i tam tez mozesz ja dostac.
> Ale na innych bazarach pewnie tez.
> Pzdr.aga

Ale to juz nie to, jak pójdziesz koło 9-9.30 rano do rybaków: o tej porze
wracają z morza (ja chodzę koło baru Przystan w Sopocie) i kupisz rybę
właśnie złowioną. Podczas smażenia nie wydziela żadnego zapachu, pyszota.
Szkoda tylko że do roboty takiego dnia się spóźniam strasznie.
pozdrawiam znad morza, turecky

4. Data: 2006-06-20 11:59:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> taka zwyczajnie usmazona powalila mnie na kolana...
> moze ktos z grupowiczow zaopatruje sie w ryby w Warszawie...

Wróciłeś? A jadłeś tak normalnie smażonego ostroboka - pod piwo?

5. Data: 2006-06-20 12:06:11

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wróciłeś? A jadłeś tak normalnie smażonego ostroboka - pod piwo?
Uszz, pleciecie. Pod piwo to dorsz najlepszy (normalnie smażony oczywiście
;-). Piwo, oczywiście, Bosman . :-D

D.

6. Data: 2006-06-20 12:09:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote in message

> Uszz, pleciecie. Pod piwo to dorsz najlepszy (normalnie smażony oczywiście
> ;-). Piwo, oczywiście, Bosman . :-D

Na bezrybiu i ostrobok ryba!

7. Data: 2006-06-21 01:52:49

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jun 2006 13:22:46 +0200, Marsjasz <d...@w...pl>
wrote:

> [...]
>smazonej fladry...
>pycha !!!
>gdzie w Warszawie moge dostac taka rybke ???

Nigdzie.

Tajemnica wedzonej fladry z wybrzeza jest to ze od uwedzenia do
zjedzenia mija kilka godzin. Wielokrotnie porownywalem fladre wedzona
znad morza i fladre wedzona w kupiona w Warszawie - niestety w
Warszawie to jest suchy wior, jesc sie nie da. Podobnie ze smazona - w
Stolicy dostaniessz smazona z mrozonki, rozlazi sie i nie ma smaku.
Ryba musi byc swieza - zwlaszcza fladra.

--
Darek

8. Data: 2006-06-21 07:12:34

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> Uszz, pleciecie. Pod piwo to dorsz najlepszy (normalnie smażony oczywiście
> ;-). Piwo, oczywiście, Bosman . :-D
>
> D.

Zdecydowanie nie!
Pod piwo (wodeczke) najlepszy jest smazony halibut (wedzony zreszta tez)

wegorz wedzony... cuuudo
albo swiezutkie wedzone (prosto z wedzarki... jeszcze gorace) piklingi
(sledzie)
Polecam...

Faktem natomiast jest ze nigdzie nie jadlem tak pysznych smazonych flader
jak wlasnie nad morzem... Nawet z najbardziej "chamskiej" smaalni smakowaly
o niebo lepiej niz na Slasku... Z mrozonej fladry... to sie nie umywaja...

9. Data: 2006-06-21 07:24:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

FachoFcy!

Pod wódeczkę najlepszy, przeze mnie zrobiony ulik, marynowany w oleju!

10. Data: 2006-06-21 07:35:20

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message
>

> FachoFcy!
>
> Pod wódeczkę najlepszy, przeze mnie zrobiony ulik, marynowany w oleju!

chcialbys!!!
Wegorz wegorz i jeszcze raz wegorz... Wedzony (choc i smazony, swiezutki
jest calkiem w porza...)

Został farsz
drink z advocaatem ?
mrówki