fluor w wodzie i paście do zębów, fluorowce a układ nerwowy

1. Data: 2009-02-09 16:03:56

Temat: fluor w wodzie i paście do zębów, fluorowce a układ nerwowy
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o fluoryzowaniu zębów i piciu wody z dodatkiem fluoru?

Ciekaw jestem jakie są opinie na ten temat osób które są zainteresowane
"zdrowiem" skoro czytają ta grupę dyskusyjną.

Dodam, że moim zdaniem centralne media światowe się tym tematem nie
zajmują, ani nie zajmą, bo właściciele głównych agencji prasowych na
naszej planecie , czyli Reutersa i Associated Press to 6 najbogatszych
bankierskich rodzin Świata, a oni nie życzą sobie poruszania takich
niewygodnych tematów. Jest to sprzeczne z ich polityką i interesami.

Moim zdaniem fluor to neurotoksyna i codzienne wystawianie organizmu na
jego dawki działa na ludzi pacyfikująco i sprawia, że stają się bardziej
potulni, łatwiejsi do kontrolowania i nie kwestionują autorytetów władzy.
Nie wiem jak na układ nerwowy działa jod, brom i chlor, ale podejrzewam,
że skoro to zbliżone chemicznie fluorowce to mogą wykazywąc podobne
działanie na układ nerwowy.

Zachęcam sceptyków do szukania informacji na ten temat na wielu
niezależnych stronach internetowych i wśród filmów w ostoi wolności w
Internecie (na razie jeszcze nieocenzurowanej) czyli na youtube.

STranger

2. Data: 2009-02-10 01:28:20

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger napisał/a:
> Co sądzicie o fluoryzowaniu zębów i piciu wody z dodatkiem fluoru?

Fluoryzowanie zębow jest przydatne, bo nie trzeba potem biegać do
dentysty z próchnicą, poza tym pomaga jak ząb boli.
O piciu wody z fluorem nie słyszałam (chyba, że ta z kranu) i sądzę, że
jest szkodliwa.

--
animka

3. Data: 2009-02-10 08:37:21

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niezależnych stronach internetowych i wśród filmów w ostoi wolności w
> Internecie (na razie jeszcze nieocenzurowanej) czyli na youtube.

Stary temat poruszany na grupie do znudzenia. Tony materiałów w necie.
Fluor to silna trucizna. Niedobór jest szkodliwy, ale nadmiar to masakra.

4. Data: 2009-02-10 08:43:34

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:
> [...]
> dentysty z próchnicą, poza tym pomaga jak ząb boli.
> O piciu wody z fluorem nie słyszałam (chyba, że ta z kranu) i sądzę, że

Fluor powoduje przedwczesne starzenie się tkanek, skóry i tętnic. W
miastach niemieckich, gdzie fluoryzowano wodę, częściej występowały
choroby takie jak stwardnienie tętnic, arterioskleroza. Ostatnio
naukowcy amerykańscy zwrócili uwagę na fakt iż fluor powoduje zmiany
genetyczne.

Uszkadza kod genetyczny ingerując w jądro komórkowe. Jest też przyczyną
zablokowania funkcji wielu enzymów w organizmie, bez których organizm
nie może prawidłowo funkcjonować. Ostatnie doniesienia naukowców
wskazują na to, że fluor osłabia system obronny organizmu upośledzając
funkcje białych ciałek krwi.

W publikacji naukowej doktora Johna Yiamoyiannisa, Amerykanina
światowego autorytetu w badaniach nad skutkami działania fluoru, pod
znamiennym tytułem "Fluor przyczyną wczesnej starości" znajduje się
podtytuł "Nie pij wody z fluorem","Nie używaj pasty do zębów z fluorem",
"Nie bierz tabletek lub witamin z dodatkiem fluoru".

Autor - doktorant renomowanych uniwersytetów w Chicago i Rhode Island,
pracownik naukowy największego w USA Chemicznego Centrum Informacyjnego
przestrzega przed niefrasobliwym stosowaniem past z fluorem, pastylek
fluorowych itp.

Zapotrzebowanie organizmu na ten pierwiastek jest niewielkie i organizm
dostaje go wraz z pokarmem i wodą co w dobie zanieczyszczenia gleb przez
wyziewy przemysłu - i tak może być zbyt dużo"

Co do jodu, to gospodynie wiedzą, że ogórki kiszone na soli jodowanej
nie udają się za bardzo. Jod zaburza rozwój odpowiednich bakterii kwasu
mlekowego biorących udział w kiszeniu. Takie same bakterie kwasu
mlekowego pracują w naszych jelitach. Zaburzenia ich rozwoju przez jod
mogą powodować gorszą pracę przewodu pokarmowego, problemy z
przyswajaniem mikroelementów.

Fluor jest mikroelementem biorącym udział w aktywacji i zahamowaniu
działania niektórych enzymów. Jest obecny we wszystkich tkankach
organizmu. W kościach, zębach osiąga zdecydowanie większe stężenie niż w
innych tkankach. Od lat trwają spory czy fluor jest niezbędnym
mikroelementem. I jak dotąd nie znaleziono na to pytanie jednoznacznej
odpowiedzi.
Fluor jest jednym z głównych składników leków psychotropowych. Wzmacnia
ich działanie. Gdy do popularnego leku uspokajającego Valium dodano
fluor, powstał środek o silniejszym działaniu, Rohypnol. Inny, niezwykle
silny środek uspokajający z fluorem, Stelazinum, jest używany w domach
opieki społecznej i w szpitalach psychiatrycznych na całym świecie.
Fluor jest też stosowany w takich lekach jak: Atorwastatyna,
Deksametazol, Ezetymib, Nebiwolol, Riluzol, Sparfloksacyna, Triamcinolon.

Międzynarodowy Uniwersytet na Florydzie opublikował raport, w którym
stwierdzono, że roztwór fluorku potasu o stężeniu 0,45 ppm wystarczy, by
znacznie spowolnić nasze reakcje sensoryczne i umysłowe. Wszyscy wiemy,
do czego używa się fluoru - od lat 50-tych XX wieku jest cudownym
składnikiem past do zębów, dzięki któremu możemy rzadziej chodzić do
dentysty. Fluor dodaje się też do wody w kranach, by chronił zęby.

Słynne akcje fluoryzowania zębów uczniów szkół podstawowych
zaowocowały w Wielkiej Brytanii serią procesów sądowych. Okazało się, że
u wielu dzieci doszło do przebarwień szkliwa, zęby stały się łamliwe i
chropowate. W 1996 roku 10-letni Kevin otrzymał 1000 funtów
odszkodowania od koncernu Colgate Palmolive, znanego producenta pasty do
zębów. U chłopca stwierdzono fluorozę, czyli zatrucie fluorem.

A czy fluor naprawdę w znacznym stopniu chroni zęby dzieci przed
próchnicą? Ekspertyza przeprowadzona na zlecenie Amerykańskiego
Instytutu Badań Stomatologicznych wykazała, że właściwie nie ma różnicy
między liczbą ubytków w zębach dzieci mieszkających na terenach objętych
fluoryzacją i na nieobjętych.

Niewielu ludzi wie, że fluor tak naprawdę jest trucizną. Często też jest
głównym składnikiem leków psychotropowych, a także... trutek na insekty.
Opublikowane niedawno badania wykazały, że fluor dodawany do wody MOŻE
SPOWODOWAĆ poważne zaburzenia genetyczne, odwapnienie kości, raka. Jest
gorszy od ołowiu! A w Polsce, innych krajach byłego bloku
komunistycznego oraz m.in. w Wielkiej Brytanii wodę się od lat
fluoryzuje. Wiele krajów demokratycznych nie wprowadziło jednak tego
zwyczaju. Dlaczego? [...]

Otóż nikt nigdy nie przeprowadził szczegółowych badań nad skutkami
długotrwałego zażywania fluoru. Owszem, mówi się oficjalnie, że fluor
jest bezpieczny, o ile nie przekracza się pewnej ustalonej dawki. Ale
jeśli ludzie piją dużo wody z kranu (nawet przegotowanej), często myją
zęby pastą z fluorem (a niezwykle trudno jest kupić inną), to jak mogą
być pewni, że wielokrotnie nie przekraczają takiej dawki? Podobnie jest
z aspartamem, słynnym słodzikiem bez kalorii. Jest bezpieczny, gdy
spożywamy go w niewielkich ilościach. Tyle tylko, że tak wiele różnych
artykułów spożywczych go zawiera: soki, wody gazowane, witaminy,
cukierki itp. Można się nim nafaszerować po dziurki w nosie, a
producenci rozłożą ręce i powiedzą: przecież zawartość aspartamu w
naszym produkcie jest dopuszczalna i bezpieczna!

Totalitarna kontrola umysłów

Od początku XX wieku wiedziano, że podawanie ludziom niewielkich
dawek fluoru sprawia, że są bardziej ulegli i podatni na manipulacje.
Gdy więc podczas II wojny światowej hitlerowcy szukali sposobu, by
otumanić więźniów obozów koncentracyjnych, zaczęli podawać im duże dawki
fluoru w wodzie pitnej. Produkcję fluoru zlecili koncernowi I. G. Farben
z Frankfurtu.
Po zakończeniu wojny do Niemiec przyleciał wysłannik rządu USA, Charles
Eiliot Perkins, chemik, który miał przyjrzeć się hitlerowskim metodom
kontroli umysłów. Odnalazł on dokumenty stwierdzające, że zanim wybuchła
wojna niemiecko-radziecka w 1941 roku, oba totalitarne reżimy wymieniały
się informacjami na temat sposobu panowania nad masami. "Bolszewicy
uznali dodawanie leków do wody jako idealny sposób na skomunizowanie
świata" - napisał w raporcie. Fluor, nadawał się do tego celu znakomicie
- nie dość, że wywoływał w umysłach pożądane reakcje, to jeszcze można
było uzasadnić jego użycie tym, że chroni zęby. Z trucizny zrobiono
lekarstwo.
Ale to sami Amerykanie rozpropagowali cudowne właściwości fluoru.
Fabryki koncernu I. G. Farben jako jedyne nie były bombardowane przez
aliantów - pewnie dlatego, że wielu amerykańskich biznesmenów ulokowało
tam duże pieniądze, m.in. rodzina Mellonów. Po wojnie Mellonowie
założyli Amerykańskie Przedsiębiorstwo Aluminiowe (ALCOA) - a fluor jest
toksycznym odpadem przy produkcji aluminium. Coś z nim trzeba było
zrobić. ALCOA oraz inne zakłady produkujące fluor sfinansowały badania,
z których wynikało, że małe ilości fluoru nie są szkodliwe dla zdrowia.
W raporcie całkowicie pominięto szkodliwe skutki oddziaływania tej
substancji na organizm i mózg ludzki. Natomiast podkreślono zbawienny
wpływ na zęby.

W latach 40. XX wieku w kilku miastach USA rozpoczęto fluoryzację
wody, a kilka firm zaczęło dodawać tę substancję do past do zębów, i
lawina się potoczyła...

Linki do filmów na youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=1l4nCZ0CeRk&feature=r
elated

a tutaj nawet oficjalne media odważnie podjęły ten temat:
http://www.youtube.com/watch?v=xP7IPDfC3yg&feature=r
elated

STranger

5. Data: 2009-02-10 15:12:04

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> [...]
> dentysty z próchnicą, poza tym pomaga jak ząb boli.
> O piciu wody z fluorem nie słyszałam (chyba, że ta z kranu) i sądzę, że

Z tego co wiem, fluor dodaje się go do wody pitnej w Poznaniu.

PS. Mam filtr do wody z węglem aktywnym (wymieniam go co miesiąc),
poradzi sobie w fluorem?

Pozdrawiam, Krzysiek

6. Data: 2009-02-11 08:02:03

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.02.2009, o godzinie 09.43.34, na pl.sci.medycyna, STranger
napisał(a):

> A w Polsce, innych krajach byłego bloku
> komunistycznego oraz m.in. w Wielkiej Brytanii wodę się od lat
> fluoryzuje.

Możesz coś bliżej, bo ZTCK to np. Warszawskie MPWIK nie fluoryzuje.
Chlor i ozon jest w wodzie, ale o fluorze nie słyszałem. Robią to "po
cichu"?

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2009-02-11 10:37:55

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Możesz coś bliżej, bo ZTCK to np. Warszawskie MPWIK nie fluoryzuje.
> Chlor i ozon jest w wodzie, ale o fluorze nie słyszałem. Robią to "po
> cichu"?

Fluor dodawany jest na pewno we Wrocławiu (miasto uniwersyteckie - stąd
taka potrzeba - młodzież spacyfikowana ;) i w Trójmieście (Gdańsk ma
najwyższe stężenie)
W innych miastach brak danych oficjalnych, ale nie zdziwiłbym się gdyby
stacje uzdatniania wody robiły to po cichu, w ramach niby uzdatniania
lub "uszlachetniania" wody. W końcu jeżeli sypią i tak pełno chemii w
postaci chloru to dodania podobnego fluoru nikt z ludności nie zauważy!
W końcu nikt nie robi szczegółowej analizy chemicznej wody, którą
codziennie pije. Zdajemy się na "służby" do tego powołane. A służby mają
obowiązek informować o zagrożeniach, fluor jest w ich mniemaniu i według
wytycznych dobroczynny... "bo pomaga na zęby" więc nikt ludzi o tym nie
informuje. Skutek uboczny to spokój społeczny i brak energii na
zajmowanie sie czymś więcej niż codziennymi obowiązkami zawodowymi u
większości ludzi pijących taką wodę latami.

STranger

8. Data: 2009-02-11 10:41:01

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> Z tego co wiem, fluor dodaje się go do wody pitnej w Poznaniu.
>
> PS. Mam filtr do wody z węglem aktywnym (wymieniam go co miesiąc),
> poradzi sobie w fluorem?

Właśnie nie wiem, sam bym chciał znać odpowiedź na pytanie czy filtry do
wody dostępne dla ludności potrafią odfiltrować takie dodatki do wody.

A jaki masz filtr, podaj typ, model i nazwę?

STranger

9. Data: 2009-02-11 13:22:23

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" napisał:
> Właśnie nie wiem, sam bym chciał znać odpowiedź na pytanie czy filtry do
> wody dostępne dla ludności potrafią odfiltrować takie dodatki do wody.

filtr działajacy an zasadzie odwróconej osmozy usuwa wszystko z wody
(wirusy, bakterie, śmieci i wszelką chemię) ale taka "czysta" woda nie
nadaje się do picia, dlatego za filtrem muszą byc wkłądki mineralizujące
wodę (przywracajace do stqanu naturalnego)

10. Data: 2009-02-11 15:31:36

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
> wody dostępne dla ludności potrafią odfiltrować takie dodatki do wody.
>
> A jaki masz filtr, podaj typ, model i nazwę?

Nie chcę robić reklamy, ale taki "ogólnie dostępny":

http://www.brita.net/pl/cartridges.html?&L=9

Pozdrawiam, Krzysiek

Brak ubezpieczenia zdrowotnego, a recepta
zapalenie oskrzeli?
Omega-3
astma a sen
mikrofala a podgrzewanie