[fryzjer] - zalety malych miasteczek :)

1. Data: 2005-05-25 07:58:06

Temat: [fryzjer] - zalety malych miasteczek :)
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Kraku gdzie jak wiadomo ceny uslug fryzjerskich do niskich
nie naleza. Przy obecnym moim kryzysie finansowym ograniczylam wizyty u
w/w specjalisty do niezbednego minimum. Niestety nadeszla uroczystosc
rodzinna i (a jakze) trzeba bylo rodzinie sie pokazac i wstydu nie
zrobic. Przeliczylam swoje skromne zasby i... tu z pomoca przyszla mama,
zachwalajac pewna fryzjerke w malym miasteczku na polnocnym-wschodzie
Polski, gdzie sie wlasnie udawalysmy. Fryzjerka ta swoj zaklad prowadzi
w mieskzaniu w bloku, co mnie napawalo przerazeniem, ale stwierdzilam -
raz sie zyje, a wlosy odrastaja.
Rzeczywiscie wchodzi sie jak do mieszkania, ale w srodku - lustra, nowe
mebelki, swieczuszki, kwiatki, bibeloty, pout-pourri i inne duperelki.
Kosmetyki welli, l'oreala. Czysciutko, milo, profesjonalne. Herbatka. I
fantastyczny balejaz na glowie - blond + rudo-czerwony, co lacznie z
moim naturalnym daje trzy kolory. Staranny, slicznie dobrany. I... to
wszystko za 60 pln, lacznie ze scieciem, czesaniem, modelowaniem i
innymi szykanami (wlosy poldlugie).

ehhh... szkoda, ze ta polnoc tak daleko :(

pozdr
aga

1. Data: 2005-05-25 12:12:45

Temat: Re: [fryzjer] - zalety malych miasteczek :)
Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
I... to
> wszystko za 60 pln, lacznie ze scieciem, czesaniem, modelowaniem i
> innymi szykanami (wlosy poldlugie).
>
> ehhh... szkoda, ze ta polnoc tak daleko :(

Tak, calkowicie sie z toba zgadzam. Ja studiuje od 5 lat w Wawie i nigdy nie
poszlam tu do fryzjera, zawsze u siebie na Slasku. Obcinam sie za 10, no
teraz chyba za 12 zl, a pasemka zrobilam ostatnio za 50 ze strzyzeniem,
modelowaniem itd. A ze swoje wlosy mam i tak w takie lekkie pasemka, to w
ogóle wyszlo to cos ala delikatny balejaz bo pare odcieni mam na glowie,
choc farba byla jedna :))
Nie wiem co bym zrobila, jakbym takiego miejsca nie miala, bo przeciez mój
budzet warszawskich cen by nie wytrzymal.
Pozdrówka.
Maga co sie wlasnie zwija z Wawy do domu na weekend, hurrra!!!

1. Data: 2005-06-08 11:31:33

Od: "biedronka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ehhh... szkoda, ze ta polnoc tak daleko :(

Hej, ja mieszkam w pln-wsch Polsce!! Faktycznie mamy ceny niskie :-) I to w
zakladach nie koniecznie w bloku, prywatnych mieszkaniach. Strzyzenie wlosów
póldlugich 8-10 zeta!!! :-)

Sa oczywiscie tez zaklady o lepszej renomie i marce i o "lepszych" cenach,
ale my biedni studenci :( wiemy gdzie, czego i za ile szukac.

pozdrawiam

biedronka

1. Data: 2005-06-08 13:36:20

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "biedronka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Hej, ja mieszkam w pln-wsch Polsce!! Faktycznie mamy ceny niskie :-) I to
> zakladach nie koniecznie w bloku, prywatnych mieszkaniach. Strzyzenie
wlosów
> póldlugich 8-10 zeta!!! :-)

Czyli gdzie dokładnie? Bo ja też mieszkam w północno-wschodniej Polsce,
czyli w Olsztynie.
Może niektórych zdenerwuję, ale pasemka na moim długich do pasa włosach, dwa
kolory kosztowały mnie 100zł. Wprawdzie po znajomosci, ale i tak myślę, że i
bez znajomości byłoby niewiele drożej. To trochę pocieszające, że w małych
miastach jest coś poytywnego (no, może Olsztyn taki zupełnie mały nie jest,
ale gdzie mu do Warszawy czy Wrocławia).

Majka

1. Data: 2005-06-08 13:55:39

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> Użytkownik "biedronka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> wlosów

> Czyli gdzie dokładnie? Bo ja też mieszkam w północno-wschodniej Polsce,
> czyli w Olsztynie.

Bielsk Podlaski. Troche daleko od Olsztyna :(

Pozdr
aga

1. Data: 2005-06-08 14:05:15

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bielsk Podlaski. Troche daleko od Olsztyna :(

Eeee, no to chyba juz raczej Polska _wschodnia_, bo gdzie tam pólnoc...

Maja

1. Data: 2005-06-08 14:15:54

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> Uzytkownik "aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Eeee, no to chyba juz raczej Polska _wschodnia_, bo gdzie tam pólnoc...
>
> Maja

dla mnie bardzo polnoc, bo ja z Krakowa, wschodnia to Przemysl :D

pozdr
aga

1. Data: 2005-06-08 19:44:52

Od: Kasia Szymczak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Jun 2005 16:15:54 +0200, aga <a...@p...onet.pl> wrote:

> dla mnie bardzo polnoc, bo ja z Krakowa, wschodnia to Przemysl :D

Ja troszkę z innego rejonu naszego kraju, centrum, a bliżej Warszawa, tam
mieszkam, a włosy robię tylko i wyłącznie w moim rodzinnym domku, prawie 100
km, od Wawy. Spokojne i niewielkie miasteczko :)
Mama moja znalazła fryzjerkę, która przychodzi do domu :)
Ostatnio wymyśliłam sobie styling, i wiecie co?
Wyszło super, zresztą zawsze wychodzi okej, czy to farbowanie, czy zwykłe
obcinanie.
A teraz najlepsze....
Całość kosztowała mnie.... 33 zł :D
w tym cena specyfiku do kwaśnej trwałej
Bosko, prawda :D
Aż nie chce mi się myśleć, ile na takie rzeczy wydałabym w wawie.
Niech żyją małe miasteczka! Rodzinne nasze.

Kasia Szymczak

pasma
krem z duzym faktorem do twarzy
Proste włosy