pasma

1. Data: 2005-05-24 19:42:54

Temat: pasma
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
mam długie włosy , do ramion i chciałabym zrobić sobie taką fajną fryzurkę :
pojedyncze pasma włosów poskręcane jakimś specyfikiem i właśnie mam do Was
pytanie jakim?
Jakie żelu mogłabym użyć zy pianki alby te pasma nie były zbyt sztywne ,
żeby to wyglądało ciekawie. Widziałam reklamę l'oreal'a chyba "shock waves"
i tam jedna dziewczyna przez chwilę była pokazana właśnie z takim pasmami ,
ale nie wiem który to mógł być żel , bo nie mogę trafić na tą reklamę
ponownie.

Pozdrawiam i dziękuję za sugestie
A.

1. Data: 2005-05-24 19:53:08

Temat: Re: pasma
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <A...@i...pl> napisał w wiadomości

a może taki efekt można uzyskać tą słynną gumą do włosów?

krem z duzym faktorem do twarzy
Proste włosy
Ślady po wizycie u kosmetyczki
Dermika seria eXtraMale