fugi

1. Data: 2007-01-09 11:25:11

Temat: fugi
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
fugi w kuchni wyszły trochę za jasne. Kolor jest odpowiedni, gdy są one
mokre, albo tam gdzie mi trochę tłuszczu skapnie.
Czy w takim razie możnaby je wszystkie przetrzeć olejem. Miałyby wtedy taki
kolor, o jaki mi chodzi, ale czy też przez to nie będą się brudziły
bardziej?
pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2007-01-09 11:45:59

Temat: Re: fugi
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

syla napisał(a):
> Czy w takim razie możnaby je wszystkie przetrzeć olejem. Miałyby wtedy taki
> kolor, o jaki mi chodzi, ale czy też przez to nie będą się brudziły
Jeszcze jak!
Daj sobie spokój z przyciemnianiem fug. Parę razy umyjesz podłogę i
ściemnieją, uwierz. Osadzi się w nich to, co musi - i już.

3. Data: 2007-01-09 11:48:13

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

syla wrote:
> Czy w takim razie możnaby je wszystkie przetrzeć olejem.
To jakiś egzotyczny pomysł. Wysmarować ścianę tłuszczem, który z czasem
zjełczeje - do tego bakterie itp.?
Można spróbować (w niewidocznym miejscu) jakiegoś preparatu do
impregnacji fug. Czasem nieznacznie zmienia on odcień spoiny. Można też
pomalować fugi, ale to już nie to samo.

4. Data: 2007-01-09 11:54:02

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
syla wrote:
> [...]
Można spróbować (w niewidocznym miejscu) jakiegoś preparatu do
impregnacji fug. Czasem nieznacznie zmienia on odcień spoiny. Można też

to sa podłogowe fugi, ale pomysł też mi się wydaje nie za bardzo, moze
faktycznie tym impregnatem je potraktuje

5. Data: 2007-01-09 11:59:15

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] to sa podłogowe fugi, ale pomysł też mi się wydaje nie
> za bardzo, moze faktycznie tym impregnatem je potraktuje

Ktoś kiedyś pisał o pociągnięciu cieniutką warstwą bezbarwnego silikonu
sanitarnego - faktycznie zmienia odcień fugi w _znacznie_ większym stopniu
niż jakikolwiek impregnat, ale w miarę równe rozprowadzenie tego wydaje mi
się katorżniczą robotą...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

6. Data: 2007-01-09 12:15:51

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Ktoś kiedyś pisał o pociągnięciu cieniutką warstwą bezbarwnego silikonu
Najgorzej, jak zacznie odłazić lub podejdzie wilgocią i zapleśnieje
- jak czasem w kabinach prysznicowych.
Lepiej juz pomalować, póki nowe, jakąś farbą wodoodporną (akryl?)
i od razu usuwać pozostałości z płytek.
Musi potem dobrze wyschnąć!

7. Data: 2007-01-09 12:54:48

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> To jakiś egzotyczny pomysł. Wysmarować ścianę tłuszczem, który z czasem
> zjełczeje - do tego bakterie itp.?

Sam zjełczejesz - można spróbować przetrzeć bezbarwnym olejem do
olejowania parkietów. Ten się nie brudzi ale trzeba go wcierać, a nie
wlewać.

8. Data: 2007-01-09 13:34:40

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlej wetrzyj sobie olej w mózgownicę to będzie mniej się nagrzewać.

9. Data: 2007-01-09 14:25:09

Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> Najlej wetrzyj sobie olej w mózgownicę to będzie mniej się nagrzewać.

Widać że zatrzymałeś się na etapie sierpa i młotka i bez tego do roboty
nie podchodzisz. Najlepiej zaspawać zamalować lub rozpieprzyć i od nowa
zrobić... i zamalować na koniec

10. Data: 2007-01-09 14:54:19

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Ktoś kiedyś pisał o pociągnięciu cieniutką warstwą bezbarwnego silikonu
Najgorzej, jak zacznie odłazić lub podejdzie wilgocią i zapleśnieje
- jak czasem w kabinach prysznicowych.

właśnie o tym samym sobie pomyślałam

Lepiej juz pomalować, póki nowe, jakąś farbą wodoodporną (akryl?)
i od razu usuwać pozostałości z płytek.
Musi potem dobrze wyschnąć!

zostanę chyba przy takich jakie są, z biegiem czasu tak jak wyżej napisałaś
i tak ściemnieją

Co do podgrzewania wody w kuchni??
Co do podgrzewania wody w kuchni??
budowa
Impregnat do drewna
Meble kuchenne używane - sprzedam (Kraków)