garnki

11. Data: 2008-10-04 22:01:14

Temat: Re: garnki
Od: Adam Foton <u...@g...comk> szukaj wiadomości tego autora

> Jedna była tak beznadziejna na naszej kuchni, że wylądowała... u rodziców ;-))
>
> Nie to nie zemsta, tam na_gazie się sprawdza, u nas na ceramicznej nie.
>
> Za to mamy drugą patelnię do grilowania i jest REWELACYJNA na ceramicznej płycie,
ja po prostu od czasu pierwszego na tej patelni
> smażenia przestałem uzywać grila w kuchenkach.
>
> No dobra, idę sprawdzić co to jest - Tefal Vitaly.

Czy ta patelnia jest pokryta teflonem ? Mialem kiedys grillo-toster
tefala i niestety powloka na skutek wysokich temperatur oraz
przywierania kruchych jedzonek zaczela sie luszczyc a potem juz
odchodzic na dobre.

Dzis znow chce kupic cos do grillowania i mysle o patelni ale zeliwnej -
tylko tutaj bede mial inne problemy. Moze w przeciagu paru lat cos sie
zmienilo z trwaloscia powlok ?

AF

12. Data: 2008-10-20 12:15:32

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak oczywiście, tę patelnię polecam.
JaC

-----

> Czy ta patelnia jest pokryta teflonem ?

Olej po smażeniu frytek - co z nim robic ?
Odrestaurowywanie strych mebli - książki
40 minut
Pralka idealna.
grzejnik olejowy