Re: gaz czy prad??

1. Data: 2005-10-25 13:29:46

Temat: Re: gaz czy prad??
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:1130223724.416630.135800@g43g2000cwa.googlegrou
ps.com...
> czy moze ktos wie, czy ekonomicznie to oplaca sie montowac plytke
> elektryczna
> i zrezygnowac w nowym mieszkaniu z gazu?

Ekonomicznie, to nie.

J.

2. Data: 2005-10-26 09:29:02

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o czas ktory musisz potem poswiecic na czyszczenie mazistego osadu z nad
kuchenki to
zainstaluj plyte ceramiczny...

my tak zrobilismy i od 3 lat intensywnego uzywania, scieramy tylko lekki kuzyk ze
szklanego okapu
;-), niewyobrazam sobie uzywania teraz palnikow gazowych ;-) przy gotowaniu dla calej
rodziny byla
by to makabra estetyczna

ekonomicznie to stac nas na prad (jeszcze), ale w przyplywie eufori zostawilismy rure
i licznik z
gazem (placimy tylko abo.) to tak na wszelki wypadek jak energia pojdzie zdecydowanie
do gory ;-))

dad

3. Data: 2005-10-26 13:13:37

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Oct 2005 09:29:02 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, " "
<d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
rure i licznik z
> gazem (placimy tylko abo.) to tak na wszelki wypadek jak energia pojdzie

wielka to glupota moim zdaniem... majac gaz nie korzystac z urzadzen
gazowych

4. Data: 2005-10-26 13:35:30

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wielka to glupota moim zdaniem... majac gaz nie korzystac z urzadzen
> gazowych

na szczescie jest to tylko twoje zdanie... moze twoja zona po zapoznaniu sie z
dobordziejstwami
blatu ceramicznego i korzysci estetycznych z nich plynacych naprowadzi cie na jedynie
slusza droge
;-)

5. Data: 2005-10-27 06:27:23

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Oct 2005 13:35:30 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, " "
<d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
dobordziejstwami
> blatu ceramicznego i korzysci estetycznych z nich plynacych naprowadzi cie na

ja jestem stary wygo w tych sprawach... nie mam tego problemu, bo nad
kuchnia jest wyciag, oraz dobra wentylacja w kuchni i nic z tych rzeczy,
ktore opisujesz nie ma miejsca... a poza tym mialem juz blat ceramiczny na
starym mieszkaniu i dziekuje, mam dosc przestawiania garnkow aby mi zupa
nie wykipiala, na zyczenie przede wszystkim zony jest spowrotem zwykla
gazowa kuchnia i znacznie tansza w eksploatacji... inna sprawa ze u mnie
jest prawie wszystko na gaz - ogrzewanie, c.u. to po kij mi jeszcze
elektryczna kuchnia do szczescia?

6. Data: 2005-10-28 17:49:04

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2005 08:27:23 +0200, Ormianin naskrobałeś/łaś:

> [...]
>starym mieszkaniu i dziekuje, mam dosc przestawiania garnkow aby mi zupa
>nie wykipiala, na zyczenie przede wszystkim zony jest spowrotem zwykla
Że jak?
Przecież płyty też mają regulację mocy ;)

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

7. Data: 2005-10-30 16:40:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Rabska wrote:

> Przecież płyty też mają regulację mocy ;)

Jak się pole wyłączy a nie zdejmie garnka, też? ;-)

J.

8. Data: 2005-10-31 10:54:52

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 Oct 2005 17:49:04 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Agata Rabska
napisał(a):

> Dnia Thu, 27 Oct 2005 08:27:23 +0200, Ormianin naskrobałeś/łaś:

> Że jak?
> Przecież płyty też mają regulację mocy ;)

nic to nie daje, jesli chcesz przerwac gotowanie, musisz sciagnac garnek, a
to dla mnie dyskwalifikacja ekono i energonimicznej kuchni

9. Data: 2005-10-31 12:47:43

Od: stachu <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin napisał(a):

> nic to nie daje, jesli chcesz przerwac gotowanie, musisz sciagnac garnek, a
> to dla mnie dyskwalifikacja ekono i energonimicznej kuchni

Eeee tam,

jak ktoś nie potrafi 'zaprogramować' gotowania na kuchence
elektrycznej i musi je przerywać, to jest zdyskwalifikowany jako
kucharz :) :)

--
spp

10. Data: 2005-10-31 14:22:24

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stachu <d...@h...pl> napisał(a):
> jak ktoś nie potrafi 'zaprogramować' gotowania na kuchence
> elektrycznej i musi je przerywać, to jest zdyskwalifikowany jako
> kucharz :) :)

Prawdziwy kucharz gotuje na gazie. I jeżeli już porównujemy kuchnie gazowe z
elektrycznymi, to porównujmy nowy sprzęt, a nie 30-letnie kuchnie gazowe,
trzy generacje do tyłu z nowymi płytami, bo to jest bląd podstawowy.
Osobiście nigdy bym nie zamienił kuchni gazowej na elektryczną, choćby
dawali mi ją za darmo razem z darmowym prądem. Mam gdzieś estetykę, liczy
się _WYGODA_. Kuchnia to warsztat pracy, a nie wystawa. Znam setki klientów,
którzy wyszykowali kuchnie w inoksy, płyty ceramiczne i różne cuda, a gotują
w piwnicy na starej gazowej.

Trwałość szaf Komandor....
Parkiet po psach..:)
Pranie wertykali