Re: [gazetki] Relaks z robótkami - pytanie (długie wyszło)

Data: 2003-11-02 17:13:44
Temat: Re: [gazetki] Relaks z robótkami - pytanie (długie wyszło)
Od: "Halutka" <h...@W...pl>

Serdecznie wszystkich witam po długiej przerwie!

> Strasznie dawno mnie tu nie było, ale cóż, takie jest życie. Mam pytanie
> dotyczące gazetki "Relaks z robótkami", ukazywała się w ubiegłym (bodajże)
> roku i chyba w tym trochę. Miałam dostęp do czterech pierwszych numerów i

Niestety mam dla Ciebie przykrą wiadomość. Czsopismo to przestało się ukazywać.
W tym roku wyszły tylko 2 numery - czyli brakuje Ci tylko nr 2/2003.
Zaprenumerowałam je, ale dostałam tylko po tym numerze informację, że dane
czasopismo nie będzie wychodzić i mulinę jako zwrot wpłaty za prenumeratę.
Strasznie żałuję, bo bardzo mi się podobała. Ja niestety nie mam nr 3-ciego z
ubiegłego roku, a był tam obraz Klimta "Pocałunek". Kontakt z redakcją niestety
nie jest możliwy, albo ja nie umiem do nich dotrzeć.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam - Halutka (Łódź)