gdzie badania krwi w Warszawie (tanio)

1. Data: 2009-04-26 20:40:13

Temat: gdzie badania krwi w Warszawie (tanio)
Od: "Madziula" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć;) Muszę zrobić badania krwi w Warszawie (TSH, FT4, FT3, TPO).
Chciałabym jak najtaniej. Czy ktoś wie może gdzie warto? Mam skierowanie z
innego miasta, może da się zrobić bezpłatnie? Bardzo proszę o radę. M.

2. Data: 2009-04-27 19:12:54

Temat: Re: gdzie badania krwi w Warszawie (tanio)
Od: Konrad Brywczyński <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziula pisze:
> Cześć;) Muszę zrobić badania krwi w Warszawie (TSH, FT4, FT3, TPO).
> Chciałabym jak najtaniej.

Nie znam tych skrótów, ale generalnie tanio jest w przychodni
onkologicznej na Stawkach (vis a vis Intraco).

3. Data: 2009-04-28 07:01:58

Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 22:40, "Madziula" <m...@g...pl> wrote:
> Cześć;) Muszę zrobić badania krwi w Warszawie (TSH, FT4, FT3, TPO).
> Chciałabym jak najtaniej. Czy ktoś wie może gdzie warto? Mam skierowanie z
> innego miasta, może da się zrobić bezpłatnie? Bardzo proszę o radę. M.

A ile to jest tanio a ile to jest drogo?

co zrobić z przeterminowanymi lekami
Grypa
Wysokie ciśnienie i leki
pogorszenie wzroku dziecka