Re: gdzie dobry paranaukowy temat?

1. Data: 2008-03-10 14:00:31

Temat: Re: gdzie dobry paranaukowy temat?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:fqjmut.ns4.0@poczta.onet.pl...

> Jednak malointeligentny jestes...
> Przeciez to Ty narzekasz na brak dobrego tematu i to Ty
> oczekujesz od innych aktywnosci sam wykazujac biernosc.

Ewidentne jest dla kazdego kto czyta grupy na ktorych jestes (dla
przykladu paranauki, filozofia, psychologia) ze nudzisz sie bardzo...
Oczekujesz biernie rozrywki z niusow w postaci ciekawych tematow.
Zawiedzony jestes poziomem wypowiedzi na tych grupach bo wydaje
Ci sie ze naszym zadaniem jest zabawiac Ciebie i tego zadania
nie wypelniamy. Ty zamiast cos ciekawego napisac sam albo
milczysz biernie oczekujac az ktos inny to za Ciebie robi
albo przepisujesz cos z gazety albo piszesz cos durnego...

Moze powinienes zmienic hobby, co? Moze niusy nie sa dla Ciebie?
Niusy to nie bierne ogladanie TV, tu musisz sam dawac cos z siebie
zeby bylo ciekawie. Ty tego nie robisz bo nie chcesz albo nie
umiesz i dlatego sie zawsze bedziesz nudzil i zawracal innym glowe.

A wiec nie OCZEKUJ - aktywnie daj cos z siebie wartosciowego wreszcie.

2. Data: 2008-03-10 17:31:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2008-03-10 18:45:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fr3r6g$rko$1@news.onet.pl...

> Jednak malointeligentny jestes...
> Przeciez to Ty narzekasz na brak dobrego tematu i to Ty
> oczekujesz od innych aktywnosci sam wykazujac biernosc.

Czy naprawde jedyne co byles w stanie wymyslec jako riposte
to kopia mojego komentarza pod Twoim adresem? Slabiutko...

Nie jest dziwne ze nie potrafisz sprawdzic sie tu w roli TWORCY!
Twoje zdolnosci kreacyjne sa po prostu zerowe...

4. Data: 2008-03-10 18:52:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-03-10 18:56:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fr3vtb$c97$1@news.onet.pl...
> Jednak malointeligentny jestes...
> Przeciez to Ty narzekasz na brak dobrego tematu i to Ty
> oczekujesz od innych aktywnosci sam wykazujac biernosc.

Imitation is the Best Form of Flattery.

6. Data: 2008-03-10 18:56:25

Od: karol pli <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2008 19:52:23 +0100, Sky napisał(a):

> Jednak malointeligentny jestes...
> Przeciez to Ty narzekasz na brak dobrego tematu i to Ty
> oczekujesz od innych aktywnosci sam wykazujac biernosc.

dzieci w pSZeczkolu

7. Data: 2008-03-10 19:02:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol pli" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> dzieci w pSZeczkolu

nie znasz się na wychowaniu ;)

8. Data: 2008-03-10 19:03:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2008-03-10 19:11:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fr40hc$el4$1@news.onet.pl...
> Jednak malointeligentny jestes...
> Przeciez to Ty narzekasz na brak dobrego tematu i to Ty
> oczekujesz od innych aktywnosci sam wykazujac biernosc.

Sadzisz synku, ze osiagniesz cos majac to swoje ostatnie slowo?
Mimo, iz to co tu powielasz jak zdarta plyta to sa MOJE slowa? :-)

No dobra... miej sobie to swoje utesknione ostatnie slowo... miej.
Dla mnie to juz EOT.

10. Data: 2008-03-10 19:12:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"karol pli" <a...@g...com> wrote in message

> dzieci w pSZeczkolu

Coz, dales mi nauczke - nie powinienem dyskutowac z glupcem
bo trzecia osoba moze nie zauwazyc roznicy... juz nie bede.
EOT.

Nienawi?ć
Człowiekowi wystarczy, że będzie miłować.
Niewidzialna ręka rynku
ZYDOLENIE PRAWA...
Powiedzcie coś głupiego!