gdzie kupić głowicę ceramiczną?

1. Data: 2007-04-15 18:06:21

Temat: gdzie kupić głowicę ceramiczną?
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kran mi cieknie... no i przyszlo do tego, ze musze kupic
glowice ceramiczna.. niestety mam z tym problem.
Kupilem juz jedna, ale okazalo sie, ze byla za duza
(wkrecic sie dala, ale inna wielkosc koncowki, nie dalo
sie nalozyc kurka, no i troche za wysoka byla).

Szukalem w Obi, szukalem w mniejszych sklepach, nie bylem
jeszcze w Leroy. Czy moze znacie jakies sklepy
internetowe? I moze potraficie podpowiedziec, czego konkretnie
szukac, tz moze sa jakies konkretne rodzaje (2/3) i moze da sie
jakos zidentyfikowac, czego poszukuje...

Na razie znalazlem cos, co chyba bedzie pasowac, ale kosztuje
toto 32zl, a potrzebuje 2 sztuki...

Sierp

2. Data: 2007-04-15 21:54:10

Temat: Re: gdzie kupić głowicę ceramiczną?
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-04-15 20:06, Sierp napisał(a):
> [...]
> jakos zidentyfikowac, czego poszukuje...
>
> Na razie znalazlem cos, co chyba bedzie pasowac, ale kosztuje

Zadzwoń lub napisz do nich http://deante.pl na pewno Ci pomogą. Ja
ostatnio wymieniałem u nich (głowicę) to zapłaciłem za głowicę 15 zł ale
za wymianę 30 zł, z tym że miałem to zrobione na miejscu w ciągu 10 minut.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2007-04-16 09:45:25

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Sierp (s...@n...net) w wiadomości
news:evtpgq$o4t$1@ochlapek.sierp.net nabazgrał(a):

> Na razie znalazlem cos, co chyba bedzie pasowac, ale kosztuje
> toto 32zl, a potrzebuje 2 sztuki...

Zaraz na bęzyna wydasz więcej niż warta ta cała inwestycja.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

4. Data: 2007-04-16 15:59:10

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Chris napisał(a):

> Zaraz na bęzyna wydasz więcej niż warta ta cała inwestycja.

nie zamierzam po to jechac na drugi koniec miasta, stad
pytam przecie o sklep internetowy.
A w sklepach innych szukam przy okazji.
Natomiast zaraz pewnie bede musial kupic kolejne 2 sztuki,
bo pewnie spsują sie w drugiej baterii, a to juz 130pln.
Skoro moge to kupic wygodniej w normalnej cenie, to czemu
nie? Zwlaszcza, ze te za 32pln _powinny_ pasowac
(po pokazaniu oryginalu) choc sa wieksze (wyzsze) niz oryginal,
stad wole jeszcze poszukac

Sierp

5. Data: 2007-04-20 06:50:23

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ona jezdzic na gas ;-)
JaC

6. Data: 2007-04-21 13:21:18

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Ona jezdzic na gas ;-)

pudło

Sierp

7. Data: 2007-05-08 18:05:16

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):
> [...]
> (wkrecic sie dala, ale inna wielkosc koncowki, nie dalo
> sie nalozyc kurka, no i troche za wysoka byla).

ok, udalo sie znalezc glowice pasującą do mojej baterii,
bo niestety byl z tym spory problem.
Dla potomnych szukajacych w google'ach podaje, ze glowica
ceramiczna firmy imperial do kupienia tutaj

www.grass.pl

Nawet mi ja do Wawy z Płońska podrzucili, przy okazji zalatwiania
jakiejs reklamacji. Glowica kosztowala 10zl
Oczywiscie nie jestem zwiazany z ta firma, ale jako, ze mialem
duze problemy z zakupem, nawet Praktiker, w ktorym glowice
kupilem stwierdzil, ze nie sprowadza zadnych czesci do baterii,
mysle, ze moze komus kiedys przyda sie ta informacja

Sierp

tkanina rodz. IV - jakieś doświadczenia ?
czym myc panele?
wspólnota, remont i kto zapłaci :-]
Klimatyzator - gdzie postawic
galarki philips