Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)

Data: 2004-04-25 21:32:01
Temat: Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Od: "justy" <m...@o...pl>

> Tak więc
> żadnego z tuszów nie używałam dłużej 2 mies. ponieważ wysychał. Wiem jak
się
> używa maskary ;)
wierzę, ale trochę za szybko Ci te tusze wysychają. Moze przy malowaniu
wpompowujesz powietrze do opakowania (kilkukrotnie wkładając i wyjmując
szczoteczkę w celu zmniejszenia ilości tuszu na niej)? z drugiej stronu
tuszu należy używać do ok.3 miesięcy, a potem kupic nowy- ze względu na
możliwość infekcji