Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)

From: "magda" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)
Date: Mon, 26 Apr 2004 10:03:07 +0200

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c6h982$2qh$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, dwie sprawy :-) :
> 1) mam wrażenie, że nie mam szczęścia do kupowania tuszów do rzęs. Kupiłam
> lash architecta od ziorka na allegro, szybko wysechł,

moja mama tez bardzo narzekala na lash architect, gdziekolwiek nie kupila,
po dwoch
miesiacach nie nadawal sie do niczego. Moze ten tusz tak po prostu ma:)

[cut]
> 2) A tak wogóle to może ktoś polecić tusz do rzęs nieobsypujący, mega
> wydłużający i lekko podkręcający? Cena obojętna. Mam juz dość tuszów
> pogrubiających!

polecam Definicils Lancome, uzywam z przerwami od kilku lat, nie osypuje sie
nawet
jak mi sie zdarza w nim usnac:)
bardzo ladnie wydluza, ale nie pogrubia, ladnie zachowuje sie na deszczu:)
itp.
czern super, ja mam ciemne oczy wiec dodatkow pociemnia mi je troche:)
na poczatku jest troche za mokry, ale po jakism czasie lekko gestnieje i
jest super

pozdr
magda