gdzie syrop jabłkowy ??

1. Data: 2007-02-23 17:11:51

Temat: gdzie syrop jabłkowy ??
Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało nam się kupić żubrówkę z dołączonym malutkim syropem jabłkowym
"żuberkiem" ;)
pyszny wściekły żuberek z tego wychodzi ;)
i teraz.... czy wiecie gdzie kupić dobry syrop jabłkowy ??

Magda

2. Data: 2007-02-23 17:23:46

Temat: Re: gdzie syrop jabłkowy ??
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ern78n$f1v$1@news.wp.pl>
Madzik <i...@w...WYTNIJ.pl> pisze:

> Udało nam się kupić żubrówkę z dołączonym malutkim syropem jabłkowym
> "żuberkiem" ;)
> pyszny wściekły żuberek z tego wychodzi ;)
> i teraz.... czy wiecie gdzie kupić dobry syrop jabłkowy ??

Najlepsze syropy to imho syropy MONIN (dystrybutorem jest firma Kuger).
Wybór jest naprawdę imponujący.
http://www.kuger.pl/oferta1.php?oferta1id=12
Do kupienia w dobrze zaopatrzonych sklepach typu BOMI, Piotr i Paweł itp.

A w ogóle to na ten temat to powinna Eulalka pisać, choć nie wiem, czy
będzie miała ochotę reklamować firmę Kuger ;-)

--
Nixe

3. Data: 2007-02-23 17:44:24

Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A w ogóle to na ten temat to powinna Eulalka pisać, choć nie wiem, czy
> będzie miała ochotę reklamować firmę Kuger ;-)

Ooo dzięki wielkie :))
O Bomi myślałam i tam też się udam :)

Magda

4. Data: 2007-02-24 09:28:24

Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Herbapol tez robi syropy jablkowe,
okolo 4zl za 450g na polce sklepu.

5. Data: 2007-02-24 09:49:55

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:erp0l0$j9d$1@nemesis.news.tpi.pl>
astoja <a...@n...pl> pisze:

> Herbapol tez robi syropy jablkowe,
> okolo 4zl za 450g na polce sklepu.

Ale "Herbapol" robi syropu_o smaku_, a nie syropy smakowe, a to duża
różnica.
Innymi słowy dają wodę, walą masę cukru i jakieś szczątki syropów
podstawowych + barwniki i aromaty.
No chyba, że coś się zmieniło od roku, odkąd dałam się nabrać na sok
malinowy (u nich "o smaku malinowym"), który w dodatku na kilometr waniał
benzoesanem sodu.

--
Nixe

6. Data: 2007-02-24 13:43:40

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [...]
> http://www.kuger.pl/oferta1.php?oferta1id=12
> Do kupienia w dobrze zaopatrzonych sklepach typu BOMI, Piotr i Paweł itp.

Fakt.

> A w ogóle to na ten temat to powinna Eulalka pisać, choć nie wiem, czy
> będzie miała ochotę reklamować firmę Kuger ;-)

No coś Ty - ja ich zawsze i wszędzie!
Powinnam im siakieś kwaity w podziękowaniu wysłać... Gdyby mnie nie
wylali siedzialabym tam do dzis w tych syropach a tak jeżdżę po kraju,
zarabiam 3 razy więcej, goszczę w najlepszych hotelach, mam super autko,
prywatnego lektora, szkolenia w Wiedniu i Barcelonie a oferty pracy
przychodza w 2 godz. po wysłaniu CVki - żyć nie umierać ;)

Kuger jest the best! ;)

E.

Rewelacje z soc polityka
ROBOT Z NAKLA - CENNIK