gdzie tanio deska barlinecka (wa-wa)?

1. Data: 2005-10-23 23:23:47

Temat: gdzie tanio deska barlinecka (wa-wa)?
Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam buku naturalnego 2200mm
moze byc bkl, ale tanio ( < 100 zl)

Objezdzilem wszystkie OBI, Castoramy, Praktikery, Leroy-Merlin i nic.
Najtaniej chyba bylo po 115 PLN.

WR

2. Data: 2005-10-24 06:14:52

Temat: Re: gdzie tanio deska barlinecka (wa-wa)?
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Objezdzilem wszystkie OBI, Castoramy, Praktikery, Leroy-Merlin i nic.
> Najtaniej chyba bylo po 115 PLN.
> WR

Witam,
Nie jestem pewien czy poniżej 100zł to nie będzie tylko w "promocji"
możesz spróbować w Alejach Jerozolimskich 444
nazywa się to chyba "Salon drewna" czy "Salon podłóg"
taki jasno pomalowany budynek z wejściem od Alei i niewielkim parkingiem
przed nim (jak jedzie się w stronę Puszkowa - po prawej stronie)

Kupowałem tam buk oraz buk parzony w "promocji"
za około 70zł (w tamtym roku)

Artur Dębski

3. Data: 2005-10-24 11:16:46

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przed nim (jak jedzie się w stronę Puszkowa - po prawej stronie)
>
> Kupowałem tam buk oraz buk parzony w "promocji"

Drewno Centrum

4. Data: 2005-10-24 11:34:06

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drewno Centrum

O chyba własnie to :)

Artur Debski

5. Data: 2005-10-24 15:14:09

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O chyba własnie to :)

do niedawna działała ich strona http://www.drewnocentrum.pl/ gdzie można
było zobaczyć aktualne promocje, ale od jakieś czasu nie otwiera się

6. Data: 2005-10-25 22:50:49

Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Dębski <a...@a...pl> wrote:
> Kupowałem tam buk oraz buk parzony w "promocji"
> za około 70zł (w tamtym roku)

Dzieki, dzwonilem juz. Mocno sie zastanawiam wlasnie na ta wersja. Martwi
mnie troche tylko 5 lat gwarancji. A jak Tobie sie sprawuje?

WR

7. Data: 2005-10-26 14:19:17

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, dzwonilem juz. Mocno sie zastanawiam wlasnie na ta wersja. Martwi
> mnie troche tylko 5 lat gwarancji. A jak Tobie sie sprawuje?

A jaki jest to nich telefon ?

Pozdrawiam
Jasiek

8. Data: 2005-10-26 17:51:48

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dzieki, dzwonilem juz. Mocno sie zastanawiam wlasnie na ta wersja. Martwi
> mnie troche tylko 5 lat gwarancji. A jak Tobie sie sprawuje?
>
> WR

u mnie po 5 latach juz sie nadaje do cyklinowania - duzo wgniecen, rys.
Spodziewalem sie ze beda trwalsze

9. Data: 2005-10-26 22:25:41

Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba <b...@w...gazeta.pl> wrote:

> u mnie po 5 latach juz sie nadaje do cyklinowania - duzo wgniecen,
> rys. Spodziewalem sie ze beda trwalsze

No ale nawet jakby byla gwarancja 25 lat, to i tak by Ci to mogli uznac jako
uszkodzenie mechaniczne i do widzenia z taka reklamacją, nie?

WR

10. Data: 2005-10-27 07:58:40

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale nawet jakby byla gwarancja 25 lat, to i tak by Ci to mogli uznac
> jako uszkodzenie mechaniczne i do widzenia z taka reklamacją, nie?
>
> WR

nawet nie próbowałem reklamować, zresztą deska barlinecka nadaje się do
najwyżej 2-3 cyklinowań a potem na śmietnik (warstwa drewna ma chyba 3-4
mm). Teraz kończę swój dom (deska lezy u rodziców) i kładę parkiet.

Budowa domu
Pralka HOOVER HVP 16 ALU 4700zl warta swojej ceny?
drzwi przesuwne i prad w scianie
Sofa EKESKOG (Ikea) - prosba o opinie
Bosh WFC 2067PL - prosba o opinie o opinie