Sofa EKESKOG (Ikea) - prosba o opinie

1. Data: 2005-10-23 20:10:40

Temat: Sofa EKESKOG (Ikea) - prosba o opinie
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak w temacie (jesli ktoś jeszcze ma z pokryciem 'Roen'... ;-) . Interesuje
mnie sprawowanie się zwłaszcza w wersji rozkładanej do spania, jakkolwiek
funkcja ta będzie wykorzystywana raczej okazjonalnie.

http://tinyurl.com/adkg6

Wdzięczny będę za wszelkie uwagi.

pozdrawiam

Stanley

2. Data: 2005-10-25 07:43:16

Temat: Re: Sofa EKESKOG (Ikea) - prosba o opinie
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie sprawowanie się zwłaszcza w wersji rozkładanej do spania, jakkolwiek
> funkcja ta będzie wykorzystywana raczej okazjonalnie.

Nikt nie użytkuje? :-o To może jakiekolwiek opinie na temat jakichkolwiek sof
z Ikei? ;-)
A powazniej nieco: tytułowa Ekeskog podoba się piekniejszej połowie (wersja w
brązowym pokryciu, mi zreszta też), wydaje się być b. wygodna w "testach
sklepowych". Niestety coś nie mam przekonania (a raczej brak informacji) jeśli
chodzi jakość wykonania i eksploatację - np. czy po niedługim czasie nie
rozleci się mechanizm łóżka, pokrycia, itp. Nigdy nie kupowałem żadnego mebla w
Ikei. Cena tez wydaje mi się jak na tego typu mebel dosyć zaporowa: 3200 zł.
Jednak gdybym miał przekonanie co do jakości, może bym się zdecydował.

pozdrawiam

Stanley

3. Data: 2005-10-25 07:50:41

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie uzytkuje akurat takiej, ale mam zle doswiadczenia z ikeowymi
sofami z poduchami do siedzenia. Jesli te poduchy nie sa na stale
przytwierdzone do stelaza to ja bym tego nie kupil, bardzo fajnie
wygladaja az sie na nich nie posiedzi jakis czas ;)

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

4. Data: 2005-10-25 08:32:41

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przytwierdzone do stelaza to ja bym tego nie kupil, bardzo fajnie
> wygladaja az sie na nich nie posiedzi jakis czas ;)

O widzisz, to już jest jakaś informacja. Poduchy są w tym modelu "fruwające",
co także mi sie nie bardzo podoba w przypadku rozkladania do spania - trzeba
je ściągnąć i gdzieś "zniknąć" (jakkolwiek spanie na sofie przewiduję
sporadycznie). Co do wygody, jak juz pisałem, były to klikudziesieciosekundowe
sprawdziany w sklepie - no co tam można sprawdzic, usiąść i wstać ;-) Wydawało
sie byc ok, lecz w rzeczywistej codziennej eksploatacji może się okazać całkiem
inaczej ;-) a raczej :-(

pozdrawiam

Stanley

P.S. Tymczasm ogladam sofki na http://www.meblomak.pl/ Moze coś stąd? Mam na
miejscu punkt sprzedaży - z Ikei musze się w dodatku transportowac ok 80km.

5. Data: 2005-10-25 09:49:27

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):

> O widzisz, to już jest jakaś informacja. Poduchy są w tym modelu "fruwające",

No to raczej odradzam, wszelkie "fruwajace" poduchy jakie znam strasznie
sie sciagaja i znieksztalcaja po chwili siedzenia.

> sprawdziany w sklepie - no co tam można sprawdzic, usiąść i wstać ;-) Wydawało
> sie byc ok, lecz w rzeczywistej codziennej eksploatacji może się okazać całkiem
> inaczej ;-) a raczej :-(

Dokladnie tak sie raz z zona nabralismy w ikea, bardzo fajnie sie
siedzialo w sklepie ale w domu jak posiedziales godzine to wszystkie
poduch trzeba bylo poprawiac i tak w kolko :(

> P.S. Tymczasm ogladam sofki na http://www.meblomak.pl/ Moze coś stąd? Mam na

Zobacz jeszcze tu:
http://www.domofaber.com.pl/

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

Bosh WFC 2067PL - prosba o opinie o opinie
[HLP] pralka ARDO włącza się z opóźnieniem
pralka i lodowka
klimatyzacja w domu
kabina sea-horse sigma