[HLP] pralka ARDO włącza się z opóźnieniem

1. Data: 2005-10-23 18:05:04

Temat: [HLP] pralka ARDO włącza się z opóźnieniem
Od: "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pralka ma 3 lata, włącza się po różnym czasie od nastawienia
programu, czasem po 5 minutach, a czasem po godzinie...
Jaka może może być przyczyna - programator jest mechaniczny,
więc kondensator?, wyłącznik drzwiowy? - sporadycznie pomaga
'kopnięcie' w bok urządzenia, ale nie jest to regułą...
TIA -
waldek

2. Data: 2005-10-23 18:57:22

Temat: Re: [HLP] pralka ARDO włącza się z opóźnieniem
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blokada drzwiczek.

3. Data: 2005-10-23 19:00:44

Od: "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blokada drzwiczek.

Czyli wystarczy wymienić wyłącznik drzwiowy?
Czy da się sprawdzić, że to kwestia wyłącznika?
Pozdrawiam -
waldek

4. Data: 2005-10-23 19:16:13

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy da się sprawdzić, że to kwestia wyłącznika?

Da sie sprawdzić, ale najpierw muszę wiedzieć co to za pralka.

5. Data: 2005-10-23 20:21:51

Od: "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Da sie sprawdzić, ale najpierw muszę wiedzieć co to za pralka.

ARDO Young Anna 800 - więcej o niej nie wiem...
Pozdrawiam -
waldek

6. Data: 2005-10-24 05:53:53

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ARDO Young Anna 800

Wersja hipermarketowa, czyli słabsza :)
Zdjąć fartuch gumowy z przedniej obudowy (druciana opaska ze sprężyną).
Odkręcić blokadę.
Zdjąć kabelki BP2 i BP3 (na blokadzie oznaczone jako C i L) i zewrzeć je.
Jeżeli pralka ruszy należy kupić nową blokadę ( nie pasują "stare").

7. Data: 2005-10-26 18:25:38

Od: "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zdjąć kabelki BP2 i BP3 (na blokadzie oznaczone jako C i L) i zewrzeć je.
> Jeżeli pralka ruszy należy kupić nową blokadę ( nie pasują "stare").

Wielkie dzięki - wymieniłem! Jest OK.
Rzeczywiście, była uszkodzona blokada (sprężynka nie dociskała styków -
wymieniłem na nową (kolor biały, stare - brązowy) - uniwersalną do sprzętu
typu A - działa bez zarzutu.
Wielkie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam -
waldek