gdzie w Warszawie??

1. Data: 2004-03-22 11:21:24

Temat: gdzie w Warszawie??
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie Waszym zdaniem najlepiej udac się na Pizzę ...
tak aby :
- nastrojowo było,
- tanio,
- wybornie smakowało...itp.???
czekam na propozycje...

1. Data: 2004-03-22 11:38:46

Temat: Re: gdzie w Warszawie??
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie Waszym zdaniem najlepiej udac się na Pizzę ...
> tak aby :
> - nastrojowo było,
> - tanio,
> - wybornie smakowało...itp.???
> czekam na propozycje...

Casa mia - ale bez alkoholu (przynajmniej, jak ja tam byłam). ul. Poznańska
blisko alej Jerozolimskich po lewej stronie stojąc twarzą do Alej.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-22 12:17:23

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jestem mało oryginalna, ale smakuje mi w Pizzy Hut.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-03-22 12:19:14

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn"
<k...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Może jestem mało oryginalna, ale smakuje mi w Pizzy Hut.

A jadłaś np. w NonSolo (Grójecka 20a, IIRC)?

K.

1. Data: 2004-03-22 12:34:53

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jadłam, bo na ogół pizzę robię w domu i w sumie rzadko jadam na mieście.
Ale w weekend byłam we Wrocławiu w Pizzy Hut, no i kurka tam mi zawsze
smakuje - bar sałatkowy i połowa małej pizzy wegetariańskiej na grubym
cieście to jest to! :)

Ale kiedyś zrobię pizzę, już za mną chodzi od dawna - takiej domowej roboty
:)

1. Data: 2004-03-22 12:58:01

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gusiek napisał:
> [...]
>

> Casa mia - ale bez alkoholu (przynajmniej, jak ja tam byłam). ul. Poznańska
> blisko alej Jerozolimskich po lewej stronie stojąc twarzą do Alej.

a moze ma strone internetwą??
a czy mogłabyś mi podać takze przykładowe ceny no i kiedy oststni raz
tam byłaś???

1. Data: 2004-03-22 13:00:13

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinga 'Słowotok' Macyszyn napisał:

> [...]
> cieście to jest to! :)
>
> Ale kiedyś zrobię pizzę, już za mną chodzi od dawna - takiej domowej roboty
szukam takiej restauracji własnie ..bo ja robię sama w domu - i taką
pizzę lubię najbardziej...a teraz wybieram się gdzieś ... na jakąś dobrą
pizzę w ramach urodzin ..więc pizza hut nie za bardzo...

1. Data: 2004-03-22 13:07:12

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobrą
> pizzę w ramach urodzin ..więc pizza hut nie za bardzo...

NonSolo nalezy do Włochów, jest fajna atmosfera, acz zwykle wieczorami
jest dość tłoczno. Pizza jest doskonała, bo pieczona w piecu opalanym
drewnem, krucha, z dobrej jakości dodatkami. Są też makarony (pasty
własnego wyrobu) z doskonałymi sosami. No i desery. Pizze w granicach
20, może 25 zł od szt. (dużej), pasty chyba po kilkanaście zł, do 20
powiedzmy.

K.

1. Data: 2004-03-22 15:47:06

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał

> a moze ma strone internetwą??
> a czy mogłabyś mi podać takze przykładowe ceny no i kiedy oststni raz
> tam byłaś???

ja się mogę wypowiedzieć :)))
mam tam dwa kroki, wiec mi co jakiś czas podwożą lunchową pizzę.
(polecam pizzę CASA MIA co sie zowie koniecznie z tabasco
:))))))))))))))))))))) )

ceny?
duża pizza coś circe 25 (mniej, ale dokłądnie nie wiem.. 23? jakoś tak)
generalnie w zależności od skłądników pewnie duża wyjdzie od 20 do 25
właśnie

POLECAM GORĄCO - pizza smakuje każdemu, komu podsunę i zdradzają dla niej
wszystkie inne ;)))))))

warunek: przynajmniej w przypadku pizzy casa mia trzeba lubiś ossssstre
potrawy

ps. ze slyszenia (nie sprawdzałam) - podobno miła i b.smaczna jest pizzeria
UFO (gdzieś w okolicach podwale czy jakoś tak: ale nie wiem, tylko
slyszalam)

pzdr

--
ZygZag