gdzie w Wawie Founde do max 250 zł

1. Data: 2003-11-20 13:37:27

Temat: gdzie w Wawie Founde do max 250 zł
Od: "Albercikk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o takie w miarę porządne, dobrze by było żeby było żeliwne, bo
aluminiową tandetę to ja i za 90 zł widziałem ale coś takiego to raczej chyba
tylko namiastka i licha tandeta, słyszałem że się w takim sprzęcie łato
przypalić i słabo trzyma ciepło..zresztą to ma być prezent także nie che dawać
lipy, jednak finanse nie pozwalają mi na większy wydatek.
Pzdr

1. Data: 2003-11-20 13:52:30

Temat: Re: gdzie w Wawie Founde do max 250 z3 (was: gdzie w Wawie Founde do max 250 zł)
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Nov 2003 14:37:27 +0100, Albercikk wrote:

> [...]
> przypalić i słabo trzyma ciepło..zresztą to ma być prezent także nie che dawać
> lipy, jednak finanse nie pozwalają mi na większy wydatek.

Nie napisałeś jakie fondue - bo wiesz - do fondue z bulionem (mięsne) używa
się jak najbardziej naczynia metalowego. Natomiast do klasycznego serowego
nie używa się metalowych tylko ceramicznych (i tak się ser przypala :) ). A
o takie to dość trudno

Danny

1. Data: 2003-11-20 14:06:44

Od: "Albercikk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie używa się metalowych tylko ceramicznych (i tak się ser przypala :) ). A

Nie znam sie zbytnio na tym sprzęcie i nie wiedziałem że do różnych rodzajów
Founde są różne rodzaje urządzeń (lekka paranoja), jednak słyszałem że dobry
sprzęt tego typu jest żeliwny i taki chciałbym zakupić, na 5 różnych napewno
mnie nie stać.
Pzdr

1. Data: 2003-11-20 14:46:37

Temat: Re: gdzie w Wawie Founde do max 250 z3
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Nov 2003 15:06:44 +0100, Albercikk wrote:

> [...]
> sprzęt tego typu jest żeliwny i taki chciałbym zakupić, na 5 różnych napewno

http://glinki.com/?l=nD6H
a tu masz informację o naczyniu http://glinki.com/?l=5AmM

Danny

ograniczenie mocy żarówki halogenowej