gdzie w Wawie kupię pastę sezamową (tahini) do hummusa?

1. Data: 2004-05-28 19:32:40

Temat: gdzie w Wawie kupię pastę sezamową (tahini) do hummusa?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, mogłam spytać na regionalnej, ale tutaj chyba prędzej dostanę
odpowiedź. Oczywiście googlowałam wcześniej.
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
barbarella

1. Data: 2004-05-28 19:41:27

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:
> Jak w temacie, mogłam spytać na regionalnej, ale tutaj chyba prędzej dostanę
> odpowiedź.

w samirze
to taki bar i jednoczesnie sklep z produktami arabskimi
opisa jak tam trafic znajdziesz tu:
http://tinyurl.com/3xfv2

pozdro
wiku
ps. jak juz tam bedziesz to polecalbym cos zjesc, np kafte libanska

1. Data: 2004-05-28 19:47:44

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wiku" <s...@a...waw.pl> wrote in message
Dzięki za eksperesową odpowiedź ;) Duże mają opakowania i jak drogie? Bo na
jeden mały hummus to się daje chyba łyżeczkę :).
A tak a propos czy obok w knajpie libijskiej (bliżej alei) nie jest
przypadkiem taniej niż w Samirze?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-05-31 12:48:27

Od: "AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> szukaj wiadomości tego autora

> A tak a propos czy obok w knajpie libijskiej (bliżej alei) nie jest
> przypadkiem taniej niż w Samirze?
> pozdrawiam
> barbarella

Jedzenie taniej ale słabiej. Jednak IMHO cena/zysk lepsza w Ayszy
(libijskiej). Do niedawna sklepik libijski był tańszy i lepiej wyposażony
niż ten w Samirze. Ostatnio nieco go pomniejszyli i nie wiem czy nie dotyczy
to również asoprtymentu :(
Możne też atakować Trypolis na wspólnej - ta sama libijska mafia :)

Andrzej

1. Data: 2004-06-01 17:43:59

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> wrote in message

> Jedzenie taniej ale słabiej.
Zgadzam się.

> Jednak IMHO cena/zysk lepsza w Ayszy
> (libijskiej).
też mi się tak wydawało. :)

> [...]
dotyczy
> to również asoprtymentu :(
> Możne też atakować Trypolis na wspólnej - ta sama libijska mafia :)
A o Trypolisie nie słyszałam i mają sklepik?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-06-02 07:24:03

Od: "AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella"
> A o Trypolisie nie słyszałam i mają sklepik?
> pozdrawiam
> barbarella

Mają, mają. Na Wspólnej w połowie drogi pomiędzy poznańską a E. Plater.
Tylko dziewczęta sprzedające jakieś niemrawe - podobnie jak w Ayszy. Jakiż
to kontrast do sprzedawców z suku w Aleppo :)

&

1. Data: 2004-06-02 20:51:35

Temat: Re: gdzie w Wawie kupię pastę sezamow? (tahini) do hummusa?
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella napisal(a):

>Dzięki za eksperesową odpowiedź ;) Duże mają opakowania i jak drogie? Bo na
>jeden mały hummus to się daje chyba łyżeczkę :).

Ja do homosu daje duuuzo tahini.

>A tak a propos czy obok w knajpie libijskiej (bliżej alei) nie jest
>przypadkiem taniej niż w Samirze?

Knajpa na Wspolnej jest kiepska. Polecam restauracje / bar Mahraba,
ktora jest po przekatnej od GUSu. Dobre ceny i bardzo dobre jedzenie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

scones-angielskie ciastka z rodzynkami?
Barwniki do marcepanu/kremu? [ozdabianie tortu]
prośba - ciasto bez jajek
smaczek
[przyprawa]