geberit - ktory?

1. Data: 2004-06-16 20:18:57

Temat: geberit - ktory?
Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poogladalam typy stelazy Geberit - pod kibelek, ale nadal nie wiem, co
wybrac. Duofix-unifix? Nie widze specjalnych roznic. Ktos uzywa i moze
doradzic? Dzieki!
margaritka

1. Data: 2004-06-17 06:20:42

Temat: Re: geberit - ktory?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaritka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]Duofix-unifix? Nie widze specjalnych roznic. [...]

Szczerze mówiąc ja też, nawet nie wiem, co mam zamontowane ;) Zwróć
natomiast uwagę na to, czy stelaż ma być obmurowany, czy tylko obudowany
płytą.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-06-18 20:46:22

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze mówiąc ja też, nawet nie wiem, co mam zamontowane ;) Zwróć
> natomiast uwagę na to, czy stelaż ma być obmurowany, czy tylko obudowany
płytą.

Obudowany plyta. Tego przynajmniej jestem pewna ;-)
Dzieki

margaritka

1. Data: 2004-07-09 21:49:18

Od: Newsman <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doufix ma mniejsze przycisi do spłuczki....

On Wed, 16 Jun 2004 22:18:57 +0200, "margaritka"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Poogladalam typy stelazy Geberit - pod kibelek, ale nadal nie wiem, co
>wybrac. Duofix-unifix? Nie widze specjalnych roznic. Ktos uzywa i moze
>doradzic? Dzieki!
>margaritka

-------
Newsman

pralka nie wypuszcza wody
(spam) Kobiecy kurs fotografii
Klej zamiast fugi??? Na pomoc!
Chłodziarko-zamrażarka ELECTROLUX ERN2925 (zabudowa)
BEKO co to za firma z AGD?i czy godna polecenia?