genialny krem matujący

1. Data: 2003-12-28 18:09:55

Temat: genialny krem matujący
Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WRESZCIE znalazłam!!
już mi się wydawało,że ta emulsja z Yves Rocher jest naprawdę bardzo dobra,
potem kupiłam krem Kolastyny matujący na dzień Mat Comfort i byłam bardzo
bardzo zadowolona ,ale niestety kiedy mi się skończył nie mogłam go znaleźc
i kupiłam Ziaję, która była w porównaniu z Kolastyną delikatnie mówiąc taka
sobie...
i wreszcie ostatnio zachęcona ładnym opakowaniem i tym,że moja Mama kupiła
sobie nowe kosmetyki Soraya z serii dotleniającej , kupiłam krem z serii
matującej na dzień...
GENIALNY!!! przede wszystkim bardzo bardzo dobrze i na długo matuje, poza
tym wygładza, szybko się wchałania, jest leciusieńki jak mgiełka, doskonały
pod makijaż, nawilża i.... jestem nim zachwycona..
polecam wszystkim tym z Was, które ciągle szukają swojego kremu i nie moga
znaleźć.. naprawdę warto wypróbować ten.. kosztuje tylko 13 złotych ( w
Tesco) i szczerze mówiąc jest zdecydowanie za tani w porównaniu z tym,jak
działa ;) ale ja tam się z Sorayą kłociła nie będę ;)

pozdrawiam sylwestrowo :)

Karolina

----------
"true love can't be found where it truly does not exist
nor can it be hidden where it truly does..."

1. Data: 2003-12-28 20:29:24

Temat: Re: genialny krem matujacy
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karola napisał/a w news:bsn69n$q81$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> matuje, poza tym wygładza, szybko się wchałania, jest leciusieńki
> jak mgiełka, doskonały pod makijaż, nawilża i.... jestem nim

No to mnie zachęciłaś do zakupu. Wahałam się między Sorayą a Dermiką,
ale teraz to chyba nie mam wyboru i kupuję Sorayę :)
Co prawda jestem w jednej trzeciej słoiczka kremu AA Oligovital, ale
zdaje się, że po raz pierwszy wyrzucę mazidło tej firmy. Krem jest
beznadziejny. Gęsty, trudny w rozprowadzaniu, słabo się wchłania, nic a
nic nie matuje i w dodatku zatyka pory. Wybitnie nieudany.

pozdrowienia od mips

--
"W warunkach rzeczywistości przedwrześniowej, na tle ogólnego regresu
tak ekonomicznego, jak i społeczno-politycznego, i to zarówno w

1. Data: 2003-12-28 20:36:44

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> wrote in message
2...

[CIACH]

Mips, wybacz, ze zawracam Ci glowe, ale sygnaturke masz troszke za dluga...

pozdrawiam,

Marlene

1. Data: 2003-12-28 21:54:47

Temat: Re: genialny krem matujący
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy masz na mysli serie witaminowa terapia matujaca?? Bo jesli tak to ja
uzywam zelu do mycia, i obu kremow i jestem bardzo zadowolona. Zapachem
kojarzy mi sie to z ziaja biobalans, ale rzeczywiscie dziala znacznie
lepiej. Ten na noc jest troszke gestszy i ma takie fajne niebieskie
granulki. :-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-12-28 22:46:15

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy masz na mysli serie witaminowa terapia matujaca??

tak, dokładnie tę ;) i powiem Ci ,że ostatnio też zastanawiałam się nad
żelem do mycia :)
na razie mam tylko krem na dzień,ale może o inne się wzbogacę również:)
ja też pozdrawiam

Karolina

----------

1. Data: 2003-12-28 22:48:40

Od: "Karola" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> No to mnie zachęciłaś do zakupu. Wahałam się między Sorayą a Dermiką,
> ale teraz to chyba nie mam wyboru i kupuję Sorayę :)

oooo, zdecydowanie :) miałam dermikę również i mój główny problem polegał na
tym,że po zużyciu połowy ten krem chyba się zestarzał i łuszczył na
skórze.... no i matował mnie zdecydowanie gorzej niż Soraya... ten mi pasuje
bardzo bardzo :)

pozdrawiam
Karolina

----------

1. Data: 2003-12-28 22:54:07

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> beznadziejny. Gęsty, trudny w rozprowadzaniu, słabo się wchłania, nic a
> nic nie matuje i w dodatku zatyka pory. Wybitnie nieudany.

Rozumiem, że mówisz o tym kremie na dzień? I aż taka beznadzieja? Ja miałam
z tej serii krem na noc i był bardzo przyjemny...

Pozdr
Miśka

1. Data: 2003-12-28 23:26:56

Od: "Monika " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene <0...@w...pl> napisał(a):

> Mips, wybacz, ze zawracam Ci glowe, ale sygnaturke masz troszke za dluga...

Właśnie, tak a'propos czy nie jest to może cytat z którejś księgi
Eksperta?:)) Bo tak fajnie napisane:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-29 12:57:13

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ostatnio też zastanawiałam się nad
> żelem do mycia :)

Jezeli chodzi o zel to dla mnie jest za gesty, a przez to mniej wydajny.
Trzeba wziac sporo i zmieszac z woda aby ladnie sie pienil. Co do dzialania
nie mam zastrzezen. A co do konsystencji to juz co kto lubi :-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-12-29 18:18:48

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stella" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy masz na mysli serie witaminowa terapia matujaca??
To ja polece jeszcze z tej serii maseczke. Mam cere mieszana, ale przez
srodek swieci sie okropnie, a po nalozeniu tej maseczki rano, nosek
musialam przypudrowac dopiero okolo 16-tej!!! Szkoda tylko, ze nie
zawsze rano mam czas na maseczki (chyba trzeba trzymac ja 10-15 minut,
ale ja tyle nie wytrzymalam, bo zaschla wczesniej i troche mnie
sciagala).
W konsystencji jest troche podobna do maseczki avonu 3-minutowej, bo
chyba tez zawiera kaolin (chyba tak to sie nazywa, to chyba cos w
rodzaju glinki). Ma dosc dziwny kolor - intensywny fiolet. Dla cery
tlustej IMO rewelacja, ale na moje sucho-normalne policzki bym jej nie
ryzykowala nakladac.

Iwona

Who am I
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser