ginekolog dla kobiety

1. Data: 2002-03-26 10:49:31

Temat: ginekolog dla kobiety
Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy we Wroclawiu znacie jakis dobrych (douczonych) ginekologow.
Przede wszystkim prosze Panie o opinie.
Pozdrawiam
Huxley

2. Data: 2002-03-26 12:15:31

Temat: Re: ginekolog dla kobiety
Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huxley" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy we Wroclawiu znacie jakis dobrych (douczonych) ginekologow.
> Przede wszystkim prosze Panie o opinie.

Proszę bardzo - znam wielu, lecz niestety wszyscy niedouczeni.....Na te
studia to w ogóle jest selekcja negatywna, przykra sprawa....

3. Data: 2002-03-26 13:45:06

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Huxley" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

ginekolog dla kobiety? to sa tez ginekolodzy dla mezczyzn??;))

pozdrawiam
Nea

4. Data: 2002-03-26 14:52:09

Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości > Proszę
bardzo - znam wielu, lecz niestety wszyscy niedouczeni.....Na te
> studia to w ogóle jest selekcja negatywna, przykra sprawa....

Wiec co poczac? Jak Ty sobie z tym radzisz? Bo przeciez nieraz chodzisz.

Dzieki
Huxley

5. Data: 2002-03-26 15:11:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huxley" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy we Wroclawiu znacie jakis dobrych (douczonych) ginekologow.
> [...]

Nie ma douczonych ginekologow...
nie mamy na to czasu...
musimy pracowac na 3 etatach zeby zarobic na chleb

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

6. Data: 2002-03-27 08:17:20

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Proszę bardzo - znam wielu, lecz niestety wszyscy niedouczeni.....Na te
> studia to w ogóle jest selekcja negatywna, przykra sprawa....

no nie, zaraz mnie pozwija. ROTFL. Ciekawe co powie na to jej mąż....
Los_G

7. Data: 2002-03-27 08:20:19

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości > Proszę
> bardzo - znam wielu, lecz niestety wszyscy niedouczeni.....Na te
> >

> Wiec co poczac? Jak Ty sobie z tym radzisz? Bo przeciez nieraz chodzisz.

Ona nie chodzi - ona ma na miejscu ale, wg jej opini, tępego, niedouczonego
idiotę
(ale mi się teraz oberwie, heh)
Los_G

8. Data: 2002-03-27 08:25:24

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nie ma douczonych ginekologow...
> nie mamy na to czasu...
> musimy pracowac na 3 etatach zeby zarobic na chleb

Nie prawda, wczoraj na dyżurze, między siódmym a ósmym porodem przeczytałem
"lekarz radzi" z Claudi. A mąż p. Ewy chwile wczesniej, zanim poszedł szyć
kolejny tyłek, czytał ulotke z opakownia po fenoterolu - tez sie więc
doszkalał.
Tolo - odezwij sie, broń nas chłopie bo baba (twoja) nas bije :-]
Pozdrow
Los_G

9. Data: 2002-03-27 08:44:57

Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "los_G" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ona nie chodzi - ona ma na miejscu ale, wg jej opini, tępego,
niedouczonego
> idiotę

Chodzę, chodzę, ale nie powiem do kogo;))))) Z usług męża nie
korzystam.......ale nie z powodów które podał Los_G
;)
W tym miejscu chciałabym zaznaczyć- mój mąż jest wg mojej opinii bystry,
douczony i genialny;)))))) W ogóle nadzwyczajny.....(to jak, będzie to futro
z norek i nowe auto, kochanie?)

> (ale mi się teraz oberwie, heh)

Z przyjemnością bym to uczyniła, ale musimy się spotkać.... Ewa

10. Data: 2002-03-27 11:33:20

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-}

nos.
Prof. Patric Kelly - chirurg w NY (neuroblastoma)
co to może być???
spirala czy pigułki
ab gymnic