ginekolog dla kobiety

11. Data: 2002-03-27 19:55:14

Temat: Re: ginekolog dla kobiety
Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

To się zmieni!

12. Data: 2002-03-27 22:24:13

Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> To się zmieni!

Czyli co? Bądź łaskaw słoneczko pisać ze swojego konta, dobrze? Pozdrawiam -
żona.

13. Data: 2002-03-31 20:39:39

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doszkalał.
> Tolo - odezwij sie, broń nas chłopie bo baba (twoja) nas bije :-]

no cos w tym jest... ja ostatnio studiowalem na izbie czekajac na mycie
fotela po 43 pacjentce ulotke od tractocilu... znaczy sie podnioslem
fachowosc...

WaldiM

nos.
Prof. Patric Kelly - chirurg w NY (neuroblastoma)
co to może być???
spirala czy pigułki
ab gymnic