ginekolog/położnik - Poznań

1. Data: 2003-01-17 14:15:47

Temat: ginekolog/położnik - Poznań
Od: <m...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

Mam do wyboru trzech lekarzy. Zależy mi na tym, by był to lekarz, który
zajmie się moją ochroną teraz - przed zajściem w ciążę, w jej trakcie i
później po rozwiązaniu. Szukam lekarza, który nie zapomina o badaniu piersi,
zleca badanie hormonów, kiedy jest to konieczne, jest delikatny, wyrozumiały
i po prostu jest dobrym ginekologiem. Jeśli któraś z czytelniczek grupy
leczyła się już u jakiegoś z tych lekarzy to bardzo proszę o opis
doświadczeń. Kogo polecacie a kogo odradzacie?

Lekarz numer 1
Dr Krzysztof Podsiadło
Poznań, ul.Bukowa 1

Lekarz numer 2
Dr Maciej Jenek
ul. Żiębicka, Poznań

Lekarz numer 3
Dr Anna Jędrzejczyk
Poznań, ul Poznańska (gabinet działający przy Szpitalu Raszei)

Znacie tych ginekologów-położników? Możecie cos doradzić?

S.

2. Data: 2003-01-17 17:18:37

Temat: Re: ginekolog/położnik - Poznań
Od: Digit <d...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@f...poltronic.net> wrote in news:b0933q$t34$1@news.tpi.pl:

/ciach adresy, kontakty.../

Doradzic nie doradze, ale mam jakos wrazenie ze lamiesz prawo (a konkretnie
ustawe o ochronie danych osobowych) ;-)

Darek

3. Data: 2003-01-17 19:53:25

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@f...poltronic.net> napisał w wiadomości
> Mam do wyboru trzech lekarzy.

> Lekarz numer 2
> Dr Maciej Jenek
> ul. Żiębicka, Poznań

Chodziłam do niego państwowo w studenckich czasach - był wtedy dobrym
lekarzem z nieskalaną opinią. Jaki teraz jest nie wiem. Czy przyjmuje w
któryms ze szpitali?

> Lekarz numer 3
> Dr Anna Jędrzejczyk
> Poznań, ul Poznańska (gabinet działający przy Szpitalu Raszei)

Tez cos mi to mówi, musze zerknac do notatnika.
efka

4. Data: 2003-01-17 21:55:02

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Digit" <d...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> /ciach adresy, kontakty.../
>
> Doradzic nie doradze, ale mam jakos wrazenie ze lamiesz prawo (a

a mi to wyglada na lekko ukryta reklame ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Choroby serca i ukl.krazenia
Wzmocnienie ukladu krazenia: jak?
Jak obliczyc date porodu wg ruchow dziecka?
Roździelczość ekranu vs wzrok
Re: Koronografia - zgoda na zabieg