ginger ale

1. Data: 2001-09-28 15:28:45

Temat: ginger ale
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi gdzie to kupić?
Wiem że to gazowane i o smaku imbirowym, przydałoby mi się do eksperymentów
z drinkami, ale nie wiem skąd wytrzasnąć.

Wkn

1. Data: 2001-09-28 15:57:40

Temat: Re: ginger ale
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie mi gdzie to kupić?
> Wiem że to gazowane i o smaku imbirowym, przydałoby mi się do eksperymentów
> z drinkami, ale nie wiem skąd wytrzasnąć.
>
> Wkn

trzeba bylo byc w Gdansku, jak Krysia rozdawala

za darmo :-)

iza

1. Data: 2001-09-28 16:02:02

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> trzeba bylo byc w Gdansku, jak Krysia rozdawala
>
> za darmo :-)

no ładnie, ja jestem z Gdańska, ale wtedy byłam w Wiedniu!!

Wkn

1. Data: 2001-09-28 16:37:49

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie mi gdzie to kupić?
> Wiem że to gazowane i o smaku imbirowym, przydałoby mi się do eksperymentów
> z drinkami, ale nie wiem skąd wytrzasnąć.

Getraenke Hoffmann ;-))
A w Polsce może w Realu mają ? (u nas mają)

Waldek

1. Data: 2001-09-28 16:39:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>eksperymentów

>no ładnie, ja jestem z Gdańska, ale wtedy byłam w Wiedniu!!
>
>Wkn

nooo, rzeczywiscie..a we Wiedniu nie bylo?? mam przywiezc na Boze
Narodzenie?

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-28 17:01:46

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:9t99rtc4poqt3t4q4teg2iguv110tt08bm@4ax.com...

> nooo, rzeczywiscie..a we Wiedniu nie bylo?? mam przywiezc na Boze
> Narodzenie?

Ja w Poznaniu nie widzialam, ale ponoc jest do dostanie jakis tonick
imbirowy. Czy podobnie jak gigner ale smakuje nie wiem, bo tonicku nie
pilam.

Co do przywozenia przez Krysie ginger ale to ja sie pisze, jak nigdzie w
Polsce nie znajdziemy.

Pozdrawiam
Valentine

1. Data: 2001-09-28 17:09:46

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
.

> nooo, rzeczywiscie..a we Wiedniu nie bylo?? mam przywiezc na Boze
> Narodzenie?
>
> Krysia

skrzyneczke, jesli mozna :-)))

Wkn

1. Data: 2001-09-28 18:36:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pilam.
>
>Co do przywozenia przez Krysie ginger ale to ja sie pisze, jak nigdzie w

jauz zamawiam ciezarowke...hehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-28 18:38:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Piwo imbirowe, czyli de facto gazowany napój o smaku imbirowym.
>Najlepszy IMHO jest Canada Dry z Pepsico, ale u nas w kraju o dziwo nie ma
>(najbliżej na Węgrzech), choć od niedawna można dostać tonic McKinley o
>smaku imbirowym, jak na mój gust nieco za słodki.
>
>Pozdrawiam,
>
>GreGG

ten tonic to tonic, z imbirem, ginger ale jest jednak bez
tonicu:)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-28 19:00:53

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p24u3$qjo$...@n...tpi.pl...
> Powiedzcie mi gdzie to kupić?
> Wiem że to gazowane i o smaku imbirowym, przydałoby mi się do
eksperymentów
> z drinkami, ale nie wiem skąd wytrzasnąć.
Jest w tej chwili chyba wszedzie, produkcja coca-coli, nazywa sie
Kinley - Tonik Imbirowy, a malymi literkami Ginger Ale. Pyszne. ;)
Bardzo dobre z whisky Seven Crown
Pzdr,
Magda

Salsa do dorszyka