globik podrywany

51. Data: 2013-09-08 12:26:19

Temat: Re: globik podrywany
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 06:43:45 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> stanie ani trochę zmusić go do refleksji nad sobą. Narcyz nie kocha- bo jak
> partnerka zakochuje się w nim- to on ją traktuje jak idiotkę, kolejną która
> się na niego nabrała. On po prostu jest pozbawiony wyższych uczuć. W
> literaturze podaje się, że narcyza można poddać terapii. Doświadczony
> terapeuta powinien mu zadać "ranę", ugodzić śmiertelnie jego ego- to
> podstawa terapii. Rozmawiałem z terapeutą, który stwierdził, że w życiu się
> nie weźmie za narcyzm, bulimię, anoreksję i borderline. Warto dodać, że
> narcyzm nierzadko łączy się z osobowością borderline.

Ugodziłeś mię smiertelnie w osobowość! No jak możesz, Chiii.....

52. Data: 2013-09-08 12:27:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 09:54:45 +0200, Chiron napisał(a):

> Mojej żonie
> (i chyba większości kobiet) jak już się podoba inna kobieta ze względów
> estetycznych- to jakoś tak nie ma wzięcia u facetów.

Chyba coś w tym jest...

53. Data: 2013-09-08 13:00:16

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 09:54, Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> ... Ja jestem jednak (z tego,
> co wiem) troszkę starszy- a nadal chce mi się, patrząc na niejedną
> kobietę.

CHIRONOWA!!!! CZY TY TO CZYTAŁAŚ? :-D

jawna zdrada a twierdził że to ja
dybie w myślach i nie tylko :))))))))))))))

54. Data: 2013-09-08 13:03:39

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 08:08, Przemysłąw Dębski pisze:

> Ale to się zmieni jak Chirona tam zamkną (oczywiście z powodów
> politycznych). On im tam będzie dawał tak normalnie w ryj i z kopa.

raczej udzieliły im kilka pogadanek
psychologicznych o przyczynach ich skłonności.
może paść hipoteza, że wszystko ma swoje
początki w tym, że ojcowie huśtali ich na
prawej a nie lewej nodze.

55. Data: 2013-09-08 13:29:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 13:00:16 +0200, <^zazu^> napisał(a):

> CHIRONOWA!!!! CZY TY TO CZYTAŁAŚ? :-D
>
> jawna zdrada a twierdził że to ja
> dybie w myślach i nie tylko :))))))))))))))

Zdrada to ZAMIAR lub FAKT, a nie naturalny odruch bez zamiaru jego
finalizacji.
Nie chciałabym, żeby mój mężczyzna był pozbawiony odruchów płciowych na
widok innych samic... Byłabym wtedy pełna wątpliwości, czy jego absolutna
wybiórczość w ich odczuwaniu wyłącznie odnośnie mojej osoby jest aby
zdrowa...

56. Data: 2013-09-08 14:02:53

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> No nie wiem, gdzie Ci się tam poprzestawiało.

Toć piszę że we łbie.

> Ja jestem jednak (z tego,
> co wiem) troszkę starszy- a nadal chce mi się, patrząc na niejedną
> kobietę. Nie bardzo wiem, co masz na myśli pisząc o względach
> estetycznych. Mojej żonie (i chyba większości kobiet) jak już się podoba
> inna kobieta ze względów estetycznych- to jakoś tak nie ma wzięcia u
> facetów.

Estetycznych, czyli nie pociąga mnie ale urodę doceniam. A u Twojej żony
co to znaczy ?

Dębska

57. Data: 2013-09-08 14:03:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 08:22, Przemysłąw Dębski pisze:

> [...]
> mi się nie podoba, 0.7% podoba mi się estetycznie, 0.3%-1szt podoba się
> w trybie "nadała by się do bzykania gdyby mi się chciało, ale mi się nie

Widocznie to 0,00000001% kobiet stanowi jedna kobieta, która
zagospodarowuje łącznie Twoje podobanie, chcenie i bzykanie. Wtedy to
chyba dobrze.

Ewa

58. Data: 2013-09-08 14:06:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-07 22:25, <^zazu^> pisze:

> nie badz znow taka dylomatka

Może dylEmatka? Lepiej do mnie pasuje.

Ewa

59. Data: 2013-09-08 14:09:36

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 13:29, Ikselka pisze:

> Zdrada to ZAMIAR lub FAKT, a nie naturalny odruch bez zamiaru jego
> finalizacji.
> Nie chciałabym, żeby mój mężczyzna był pozbawiony odruchów płciowych na
> widok innych samic...

co to sa te odruchy płciowe uściślij proszę

60. Data: 2013-09-08 14:10:17

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Widocznie to 0,00000001% kobiet stanowi jedna kobieta, która
> zagospodarowuje łącznie Twoje podobanie, chcenie i bzykanie. Wtedy to
> chyba dobrze.

To też. Ale naturalny stosunek do reszty kobiet brzmi wtedy "wisisz mi"
a nie "a fuj".

Dębska

Jak Jeżyk z Prosiaczkiem szukali boga i co z tego wyszło
Albo ja źle czytam albo oni wykorzystują seksualnie gejów ci katolicy.
konkurs tel
Wysadzanie meczetu
Krautrock