Re: główkowanie

Data: 2009-03-11 11:39:48
Temat: Re: główkowanie
Od: medea <m...@o...eu>

Ikselka pisze:

> Wiedziałam, że to napiszesz i spiesze donieśc, że nigdy nikogo nie udupiłam
> i nie mogłabym, a Twój numer rejestracyjny jest dla mnie tylko i wyłącznie
> zabezpieczeniem na wypadek wycieku moich danych. Przecież Cię nie znam, a
> zaufałam Ci pierwsza, więc jak to jest z tym moim grożeniem i intencjami -
> sama dobrze pomyśl.
> Jest tu różnica, której nie widzisz, bo nie chcesz.
> Różnica pomiędzy bezinteresownym udupianiem i niedyskrecją, a możliwością
> ewentualnej obrony.

Po pierwsze - powielasz kłamstwo, że jako pierwsza podałaś mi swoje
dane. To ja, wysyłając Ci maila na priv, zdradziłam Ci swoje pełne imię
nazwisko jako pierwsza. Mogą to potwierdzić inni, którzy dostawali ode
mnie prywatne maile w tamtym czasie i do niedawna jeszcze. Więc nie
kłam. Sama podałaś mi swoje nazwisko krótko przed spotkaniem, poznawszy
już wcześniej moje.

Po drugie - nigdy by mi nie przyszło do głowy zdradzać publicznie
czyichś danych. Nawet osoby, które na privie pytały mnie o Twoje dane,
nie uzyskały tego.

Po trzecie - jeśli komuś przychodzą do głowy takie podejrzenia, sam się
niestety zdradza ze swoimi niecnymi zamiarami.

Po czwarte - obrony przed czym? Przecież nie masz nic do ukrycia? Gdybym
zachowała się podle i upubliczniła Twoje dane, zrobiłabyś to samo?
Zaiste ciekawa ta Twoja moralność.

Żegnam

Ewa