glutarol?

1. Data: 2001-01-08 06:45:32

Temat: glutarol?
Od: zeta <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

przeczytalam gdzies reklame produktu olimp glutarol
jako wzmacniajacy odpornosc organizmu, polecany wszystkim.
skad inad wiem, ze to raczej suplement zywieniowy sportowcow,
jak to w koncu jest, warto go brac ze wzgledu na jego walory zdrowotne?

pozdrawiam
z.

2. Data: 2001-01-08 22:24:58

Temat: Re: glutarol?
Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeta" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> witam
>
> przeczytalam gdzies reklame produktu olimp glutarol
> jako wzmacniajacy odpornosc organizmu, polecany wszystkim.
> skad inad wiem, ze to raczej suplement zywieniowy sportowcow,

To jest o ile się nie mylę L-Glutamina z czymś jeszcze być może - jeden z
aminokwasów.

Krzysztof Zieliński
* Politechnika Warszawska * MEiL *

3. Data: 2001-01-11 20:21:44

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Jan 2001 07:45:32 +0100, zeta <a...@s...pl>
wrote:

> [...]
>skad inad wiem, ze to raczej suplement zywieniowy sportowcow,
>jak to w koncu jest, warto go brac ze wzgledu na jego walory zdrowotne?

Glutarol zawiera duzo glukozy, ktora odpowiada za transport substancji
odzywczych we krwi oraz za dodawanie energii miesniom. Radze stosowac
ja z jakimis suplementami jako srodek uzupelniajacy.
Jeszcze jakies pytania pisz na priv:
s...@y...pl
--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

Mercilon - ważne pytanie
zlamanie reki
Taksoidy
Ospa
HCV - poszukuje dobrego szpitala/lekarza