gniazda i wlączniki

1. Data: 2009-07-29 22:21:51

Temat: gniazda i wlączniki
Od: Jarosław Jaszewski <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup wszystkich gniazdek
napięciowych, włączników i różnych TV i Tel.
Kilka z nich będzie w ramkach - częśc osobno. Chciałbym to kupic przez
net - ale niekoniecznie. OBI, Casto, LM też może być...

Co polecacie? Jaką firme wpisac w google? Mam byc nie za drogie,
możliwość podwójnych gwiazdek w ramce, ogólnie raczej płaskie (mało
odstające od ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie
musi byc w kolorach tęczy :-)

Mam nadzieje, że coś poradzicie....

pozdrawiam

jj

2. Data: 2009-07-30 04:11:26

Temat: Re: gniazda i wlączniki
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup
> wszystkich gniazdek napięciowych, włączników i
> różnych TV i Tel.

Ja polecam Legranda Sistena
http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
/templates/previewFlashComplet.asp?P=422&L=EN
Nie najtańszy - ale ma bardzo dobry system mocowania w
ścianie
(metalowe korpusy i łapki mocujące).

Pozdrawiam emarcin

4289 (20090729) __________

3. Data: 2009-07-30 04:33:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Jaszewski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:h4qi24$8p8$1@inews.gazeta.pl...

Aby były w wyglądzie jednolite potrzebne są systemowe, a takie produkuje
niewiele firm i nie są tanie, ale polecam - np do rozprowadzania kabli w
listwach przyściennych i wszystkie gniazda montowane na nich, prawie nie
trzeba kopać ścian.
Firmy w Polsce to np. Legrand np. z Białegostoku - produkujące osprzęt
do okablowania strukturalnego:
http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
/templates/previewMultiPhoto.asp?P=429&L=EN

4. Data: 2009-07-30 04:35:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do okablowania strukturalnego:

http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
/templates/previewMultiPhoto.asp?P=429&L=EN

Przepraszam - nie Białystok a Suwałki...

5. Data: 2009-07-30 09:01:07

Od: Marigold <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możliwość podwójnych gniazdek w ramce znacznie ogranicza wybór, wbrew
pozorom nie jest to standardowy element różnych systemów. My kierując
się stosunkiem ceny do jakości wybraliśmy do nowo wybudowanego domu
gniazdka i włączniki Kontakt Simon wersja Basic, również podwójne
gniazda do ramek. Podobno produkty tej firmy dostępne są w Obi, ale nie
sprawdzałam. My obejrzeliśmy je w hurtowni elektrycznej i zakupiliśmy
przez internet, w sporo niższej cenie.
To dopiero pół roku, ale jesteśmy zadowoleni.
Pozdrawiam,
Marigold
Ps. Jeśli byłbyś zainteresowany adresem sklepu internetowego, w którym
zrobiliśmy zakupy, daj znać na priv, nie chcę robić reklamy.

6. Data: 2009-07-30 12:32:59

Od: "Artur Dębski" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
> Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie

Polecem BERKER seria "KWADRAT" (jezeli nie mają być obłe ) - w każdej
Castoramie czy lepszej hurtowni elektrycznej
powinien być :
http://images.google.pl/images?hl=pl&q=berker+kwadra
t&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

7. Data: 2009-07-30 14:19:40

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Jarosław Jaszewski (j...@t...pl) w wiadomości
news:h4qi24$8p8$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> Mam nadzieje, że coś poradzicie....

http://www.dobregniazdka.pl/

Wejdż i sobie pooglądaj co by Ci pasowało :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.

8. Data: 2009-07-30 19:58:54

Od: Adam Foton <u...@g...comk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odstające od ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
> Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie

Po wielu probach w wielu lokalach, do siebie wybralem systemowe gniazdka
firmy Legrand, seria Sistena. Nie sa najtansze, ale kupowane w
hurtowni wychodza zdecydowanie (!) taniej niz w marketach.

Zalety, obserwacje z montazu i 5 lat eksploatacji:
- srubki nie zrywaja sie od mocnego przykrecania
- proste i pewne podlaczanie kabelkow, rowniez gniazd wielokrotnych
- mam biale, nie zolkna, latwo zmywaja sie
- twardy plastik nie wyciera sie, nie rysuje
- mechanizmy pracuja caly czas idealnie
- rozne ramki wielokrotne - poziome, pionowe
- po 5 latach nadal mozna kupic osprzet z serii

Widzialem podrobki po 2 latach uzywania - pozlazila farba, srubki sie
ukrecaja, mechanizmy niepewnie przelaczaja - cale szczescie tylko
wizualnie nasladuja Sistene, do prostego odroznienia.

AF

9. Data: 2009-07-30 21:04:08

Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Foton" <u...@g...comk> napisał w
wiadomości news:h4su1v$50d$1@inews.gazeta.pl...

> Po wielu probach w wielu lokalach, do siebie wybralem systemowe gniazdka
> firmy Legrand, seria Sistena. Nie sa najtansze, ale kupowane w hurtowni
> wychodza zdecydowanie (!) taniej niz w marketach.
Problem w tym, że zwykła Sistena wychodzi ze sprzedaży, teraz panuje nam
Sistena Life. Starą Sistenę można kupić jedynie z zapasów lub sprowadzić.
Dla Castoramy Legrand przygotował specjalną ofertę - mechanizmy z
plakietkami w komplecie. Po porównaniu z cennikiem, gdzie plakietki są
liczone osobno, oszczędzamy po kilk złotych na sztuce, co daje jakie 20
procent mniej niż w cenniku, tak jak ładny rabat w hurtowni.
Niestety mimo to Sistena Life nie jest tania, a za taką cenę można oczekiwać
więcej. Plastik jest lakierowany, czyli powierzchnia wrażliwa na otarcia i
uszkodzenia. W dodatku przyciski mają bardzo sztywne mocowanie i niestety
łatwo o złamanie lub pęknięcie. Rozebranie ramki wielokrotnej z wyłącznikami
i przyciskami w celu pomalowania ściany, oczywiście bez uszkodzenia lakieru,
jest wyzwaniem nie tylko dla malarza.
Dla mnie zaletą tego systemu jest występowanie podwójnych przycisków
służących mi do sterowania oświetleniem. Tańsze systemy Legranda i Berkera
tego nie mają, a mające takie przyciski niemieckie serie Berkera są dużo
droższe od Sisteny Life.

Pozdrawiam,
Druid29

Samodzielna wymiana zaworu spustowego w WC (kompakcie)
Remont mieszkania 3 pokoje
Farby Colours z Castoramy
Szczury i tępienie?
Lodówka - rozerwana uszczelka drzwi