Szczury i tępienie?

1. Data: 2009-07-28 08:51:58

Temat: Szczury i tępienie?
Od: belgrano <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pojawiły się u nas w bloku, najpierw w zsypach ale teraz w nocy nie
wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?
Dzięki.

2. Data: 2009-07-28 09:17:21

Temat: Re: Szczury i tępienie?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
[...]

Koty, węże, perliczki, ichneumony - psy, jamniki, teriery, ultradźwięki

3. Data: 2009-07-28 10:49:38

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dla tego w wiekszosci blokow gdzie sa zsypy ... ulegly one likwidewcji
(zostaly zaspawane, zsypy oprozniono, zdezynfekowano itd). Ale powiem Wam ze
smrod i tak pozostal niestety...

4. Data: 2009-07-28 10:54:08

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
> odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?
Pewno dzikie koty się nie podobały. Zawsze w bloku znajdzie się parę mend co
koty gonią albo zabijają. Nic nie zrobicie bez kotów. Muszą być wykarmione i
muszą mieć dostęp wszędzie. Wtedy żaden szczur nie ma najmniejszej szansy. Psy
Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

5. Data: 2009-07-28 11:11:18

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Psy
> Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

Koty to mogą polować na małe młode szczury, ale nie dadzą rady dorosłemu
doświadczonemu szczurowi.
Jedyne wyjście to profesjonalny deratyzator.

6. Data: 2009-07-28 11:50:35

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koty to mogą polować na małe młode szczury, ale nie dadzą rady dorosłemu
> doświadczonemu szczurowi.
> Jedyne wyjście to profesjonalny deratyzator.

Nie uważasz że wystarczy eksterminować młode niedoświadczone szczury. Szczur
żyjący na wolności to nie żółw. Żyje dużo krócej.

7. Data: 2009-07-28 12:07:14

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
>odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?

Walczyć kuszą.
Odstraszyć ultradzwiękami.
Trutki - a jakie stosowałeś ? Zadzwoń do firmy deratyzacyjnej i kup od nich
"ich" specyfiki. Bardzo istotne jest gdzie i jak te trutki są wyłożone.
Szczur głupi nie jest ;)
Łapki - żywołapki na szczury też są skuteczne wymagają jednak albo wiedzy i
obserwacji (gdzie je wyłożyć) albo samej obserwacji. Polożone gdziekolwiek
wykazują marną skuteczność jeśli chodzi o szczury.
Koty - wskazane. Kot nie musi mieć szans z dużym szczurem - wystarczy ze
kot(y) są.

Akurat jestem po wizycie goscia z DDD na zakładzie to mam świeża wiedze ;)
Jak sluchalem jego szczurzych opowiesci to...fascynujace zwierzatka w kazdym
razie.

No chyba ze koncepcja ktora tu wklejalem ze dwa lata temu :P Akurat o
myszach ale...szczur tez by sie nadał ;)

"Mysz wchodzi w krótki tunel zbawiona dzwiekiem lub zapachem lub
przypadkiem.
Przechodzac przez srodek tunelu uruchamia fotokomorke ktora odpala zamykanie
tunelu oraz zespol ostrz przecinajacych cala zawartosc tunelu na drobne.
Ostrza są sprężynowe w tańszej wersji (wymagany ręczny naciąg, pulapka
sygnalizuje czerwonym światłem potrzebe naciągu, zielony to stan gotowosci
bojowej)*. Nastepnie tunel rozwiera sie na boki a jego zawartosc wpada do
rury kanalizacyjnej fi 160mm.Tunel i sama rura zostaja przeplukane wodą z
wodociągu. TUnel sie zamyka, pare litrow wody z substancją żrącą (z
zasobnika) popycha szczatki rury dalej wprost do studzienki kanalizacyjnej.
Egzystencja myszy dobiegła końca. Stacja deratyzacji-pułapka wielorazowego
użytku, stacjonarna, ostrzenie noży przez wyspecjalizowane firmy raz na
200-300 użyć w zalezności od wielkości osobników. O potrzebie ostrzenia
informuje odpowiedzni licznik ktory takze jest jasnym dowodem skutecznosci.
Tunel jest kręty, zespół tnący i fotokomórka usadowione są w nim w takim
miejscu ze wciśnięta łapa kota czy dziecka nie sięga do odpowiedniej
lokacji. Jednakże jesli macie małego kota - rozwiązanie odpada. Były sygnaly
o zaginionych kotach od niektórych klientów. Właściwie nie ma dowodu co się
z nimi stało ale... "

To tak dla usmiechu :)

Pozdrawiam

Kane

8. Data: 2009-07-28 17:32:54

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jul 2009 01:51:58 -0700 (PDT), belgrano napisał(a):

> Pojawiły się u nas w bloku, najpierw w zsypach ale teraz w nocy nie
> wiadomo jak dostają sie do środka bloku. Jak z nimi walczyć, ew je
> odstraszać? Ma ktos jakieś pomysły bo trutki nic nie daja?

Zacząć hodować koty.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

9. Data: 2009-07-29 06:28:37

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yorki też się nadają, po to zostały wyhodowane.

Nie yorki tylko ratlerki :-)

Pozdrawiam

Jacek

10. Data: 2009-07-29 09:34:53

Od: AgA <i...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 pisze:

> Nie yorki tylko ratlerki :-)

Yorki, Yorki. zwane również "szczurołapami" tudzież "pieskami na
baterie"... miałam, wiem, ostatecznie przestałam walczyć z ironicznymi
uwagami na jego temat ;)

--
pozdrawiam,
AgA

Lodówka - rozerwana uszczelka drzwi
poszukuję nr 14 zioła dla zdrowia i urody
plamy/rysy z butów na podlodze
Lokal handlowy - ogrzewanie klimatyzacja ??
Lokal handlowy - ogrzewanie klimatyzacja ??