Farby Colours z Castoramy

1. Data: 2009-07-29 07:02:45

Temat: Farby Colours z Castoramy
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo,
Zona mnie namowila na farbe Colours (Hirsch-Pol produkuje pod marka
Castorama) - bo taki odcien jej sie podobal. Mi sie podobal kolor - ale nie
o tym. :D Cos mnie tknelo i poczytalem w necie narzekania ludzi i zdjecia
jak wygladaja sciany po pomalowaniu ta farba.
Posty byly z 2004, 2005 roku - czyli wieki temu. Castorama raczej dba o swoj
wizerunek i mysle, ze pewnie poprawiono cos... Ktos z Was moze ostatnio
malowal Coloursem ? Jakies wrazenia ?
Szczescie Castorama przyjmuje zwroty - nawet farb, podejrzewam ze daloby sie
ta farba za ktoryms razem dobrze pomalowac, ale mi chodzi o czas i wolalem
nie ryzykowac. Przy okazji polecam Alpina
http://alpinafarby.pl/produkt/40-premiumlatex-3--wei
ss.html
Ta farba _wogole_ nie smierdzi. Ani grama. I kryje swietnie :)

--
pozdrawiam Was ciule
Pelos