gniew

1. Data: 2003-11-27 06:39:25

Temat: gniew
Od: "a.czyz" <a...@b...cable.net> szukaj wiadomości tego autora

"..inklinacje do irracjonalnego wpadania w gniew to symptom zbyt niskiego
poziomu witaminy B12, który jest pospolity u wegetarian i vegan." (Mity
vegetarianizmu) Może to jest przyczyna agresywnych zachowań co niektórych
dyskutantów na grupie. Pozdr.

2. Data: 2003-11-27 07:30:30

Temat: Re: gniew
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

a.czyz w wiadomości news:bq469u$pcv$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
> vegan." (Mity vegetarianizmu) Może to jest przyczyna agresywnych
> zachowań co niektórych dyskutantów na grupie.

Jak na razie to u Ciebie zauwazam sklonnosc do uzywania wykrzyknikow. A o
B12 to autor wspomnianego tekstu niewiele wie/przeczytal, co stawia pod
znakiem zapytania cala reszte rewelacji, ktore opisuje.

3. Data: 2003-11-27 08:01:02

Od: "a.czyz" <a...@b...cable.net> szukaj wiadomości tego autora

A czymu jesteś od razu taki zgroźliwy. Może mało B12
Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bq492m$ba7$1@inews.gazeta.pl...

4. Data: 2003-11-27 08:08:44

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

a.czyz w wiadomości news:bq4b2v$860$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> A czymu jesteś od razu taki zgroźliwy. Może mało B12

Nie bardzo rozumiem, co do mnie piszesz. Postaraj sie rowniez trzymac zasad
tzw. netykiety, ktora obowiazuje na tej grupie. A za prymitywne wycieczki
osobiste wrzucam do k-f, wiec traktuj to jako ostrzezenie.

5. Data: 2003-11-27 08:26:53

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bq4baa$hsg$1@inews.gazeta.pl...
A za prymitywne wycieczki
> osobiste wrzucam do k-f, wiec traktuj to jako ostrzezenie.

;-0

Slawek

6. Data: 2003-11-27 10:50:18

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a.czyz" <a...@b...cable.net> napisał w wiadomości
> [...]
> poziomu witaminy B12, który jest pospolity u wegetarian i vegan." (Mity
> vegetarianizmu) Może to jest przyczyna agresywnych zachowań co niektórych

Troll?
;))))

Pozdrawiam,
Adam

7. Data: 2003-11-27 11:24:16

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> B12 to autor wspomnianego tekstu niewiele wie/przeczytal, co stawia pod
> znakiem zapytania cala reszte rewelacji, ktore opisuje.

Marcin od dziecka śledził kartę biblioteczną autora i dokładnie wie, co on
przeczytał, a czego nie. Zadziwiająca wytrwałość :)

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2003-11-27 11:26:38

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> Troll?
> ;))))

No jak nie, jak tak.
(emotikon znudzony i ziewający) - jest taki?

Sowa

9. Data: 2003-11-27 11:34:03

Od: "a.czyz" <a...@b...cable.net> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj, w moim poście nie ma wykrzykników, więc twoje stwierdzenie wziąłem
za zgryźliwość celem wyprowadzenia mnie z równowagi. Jak nie macie
argumentów to straszycie KF i trollami. Ludzie wyluzujcie i zażyjcie jednak
B12. p.s. dwie literówki w tekście, a nie możesz zrozumieć! Chyba mózg słabo
odżywiony sic.

10. Data: 2003-11-27 11:50:37

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jednak
> B12. p.s. dwie literówki w tekście, a nie możesz zrozumieć! Chyba mózg

Twój mózg jest prawdopodobnie bardzo źle odżywiony, skoro NETYKIETA sprawia
Ci tak duży problem, Polecam zmienić dietę, bo jak pokazuje powyższy
przykład może prowadzić do kłopotów z MÓZGIEM;))) Jeśli zrozumienie
netykiety okaże się zbyt dużym wyzwaniem służymy pomocą.

Jeśli chodzi o wit B12, to sądzę, że ostatnio mogę mieć nadmiar, polecam
poniższy link.

http://tinylink.com/?KUKpjXd5Nk

wczoraj zjadłem jakieś 300gram wątróbki a potrawa jest tak wyśmienita, że
ostatnio jadam ją co tydzień.

Pozdrawiam,
Adam

Słód zamiast cukru ?