gofrownica...

1. Data: 2002-06-24 20:38:47

Temat: gofrownica...
Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tez tak macie ze swoimi gofrownicami, ze gofry są nierówno
upieczone - to znaczy w jednym miejscu sa bardziej przypieczone,
ciemniejsze, a w drugim mniej? Moja tak robi i zastanawiam sie, czy to
feler taniej gofrownicy (firma Holden czy jakos tak, cena 85 zł; jak
dostałam gratis w sklepie AGD z racji duzych zakupów), czy moze
wszystkie tak robią (np. gofrownico-opiekaczo-grill firmy Tefal za ok.
300 zł)?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-06-24 21:45:59

Temat: Re: gofrownica...
Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 Jun 2002 20:38:47 GMT, domańczak <d...@p...onet.pl>
napisal/a:

> [...]
>dostałam gratis w sklepie AGD z racji duzych zakupów), czy moze
>wszystkie tak robią (np. gofrownico-opiekaczo-grill firmy Tefal za ok.

uprzejmie donoszę, że mój Tefal za trzystacoś przypieka równomiernie.
i gofry, i tosty i łososie :-)

hmmm

1. Data: 2002-06-24 22:24:07

Od: XaN <x...@m...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uprzejmie donoszę, że mój Tefal za trzystacoś przypieka równomiernie.
> i gofry, i tosty i łososie :-)

Ano, ten uniwersalny Tefal jest boski. Niestety nie mozna tego powiedziec
o jego cenie :(

--
[ `Y$b. _,dP"^^^"Y$b. $$b. ,$$P""|GG: #393759 x...@m...art.pl ]
[ `Y$bdP' ,g=-.$$ $$$b. ,$P' : 5452554d4547415041554552524f4b45]

1. Data: 2002-06-25 06:55:52

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

domańczak wrote:

> Czy tez tak macie ze swoimi gofrownicami, ze gofry są nierówno
> upieczone (...)

Ja tez mam gofrownice z firmy Holden i gofry pieka sie rownomiernie.

Pozdrawiam, Maria

1. Data: 2002-06-25 20:51:52

Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

domańczak wrote:

>Czy tez tak macie ze swoimi gofrownicami, ze gofry są nierówno
>upieczone
zadzwoniłam dzisiaj do serwisu i powiedzili mi, ze to normalne, bo to
taki sprzęt żaden profesionalny :-( i ze z tym nic nie da sie zrobić.
No i ze sie cieszą, ze to rozumiem, bo nie wszyscy klienci są tacy jak
ja ;-/
No to ja juz nie wiem. A może darowanegu koniowi w zeby sie nie
zaglada ;-/ ?
Aha, pytałam sie jeszcze kobiety, co sprzedaje gofry (jeden nawet
kupiłam, zeby sprawdzić, czy równo jest przypieczony). Mówi, ze tez
kiedys niektóre tak jej wychodziły, a to dlatego, ze za duzo smarowała
olejem...
Pozdrawiam
Ania

jaka to kawa?