gojenie bez blizn

1. Data: 2001-06-04 16:20:20

Temat: gojenie bez blizn
Od: "Zhan" <n...@p...cc> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakis specyfik, ktory sprawi, ze po zagojeniu rany nie zostanie
blizna?
rana jest niewielka, po opryszcze, niestety na twarzy wiec zalezy mi na
zagojeniu bez sladu

Artur

2. Data: 2001-06-04 21:07:01

Temat: Re: gojenie bez blizn
Od: "Vad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zhan <n...@p...cc> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fgcgh$14q$...@n...tpi.pl...
> [...]
> blizna?
> rana jest niewielka, po opryszcze, niestety na twarzy wiec zalezy mi na
Witam
Nie wiem jak sie to ma w Twoim przypadku , ale po operacji mój syn używał
Cepan w postaci kremu + lampa Ceptera "bionic" , efekty były
rewelacyjne.najlepszego Vad.

3. Data: 2001-06-05 06:31:11

Od: "Arek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zhan" <n...@p...cc> wrote in message
> Czy jest jakis specyfik, ktory sprawi, ze po zagojeniu rany nie zostanie
> blizna?
> rana jest niewielka, po opryszcze, niestety na twarzy wiec zalezy mi na
> zagojeniu bez sladu
a szminki jakiej uzywasz ?

4. Data: 2001-06-05 08:09:54

Od: "Zhan" <a...@p...cc> szukaj wiadomości tego autora

> a szminki jakiej uzywasz ?

??????????
nie uzywam a powinienem?

5. Data: 2001-06-07 14:14:09

Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zhan" <n...@p...cc> napisał w wiadomości
> rana jest niewielka, po opryszcze, niestety na twarzy wiec zalezy mi na
> zagojeniu bez sladu

Czesc
Ja po zlamaniu nosa mialem rane dlugosci ok 3 cm.
Smaruje 3 razy dziennie kremem CEPAN i efekt jest bardzo dobry
W chwili obecnej rana ma ok 1 cm i znika dalej.
Z tego co mowil mi lekarz to wazne jest zeby jak najwczesniej zaczac
smarowanie.

PS pozdrawiam sasiada
Maciej Strzelecki

Hydrops fetalis
leukocyty...
dobry okulista z zapleczem sprzetowym ??
do kilku osób chorych na wrzody jelita grubego..
kolka